Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

är det fler som blir utloggade från FL ?nu när jag skulle in på FL så var jag utloggad!trots att jag har automatisk inloggning.

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 14:46:17 följande:
    Det finns ju så mycket... Det jag tror på mest är om man har sex nära äl eftersom pojkspermierna är snabbare. Det är ett lotteri 51% chans att få en pojke och 49% chans för en flicka.Läste visserligen att om man har två pojkar så är chansen endast 13% att få en pojke till.

Ja men du kanske är undantaget
    jag har blivit gravid med två av barnen på Äl men det blev töserna båda gångerna.det är väll generna i spermerna som bestämmer könet på barnet
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 15:48:52 följande:

Äntligen hemma! Var på vc i förmiddags o sambon var med för att ta hand om barnen så länge, sen gick vi o åt lunch allihopa, sen åkte sambon tillbaka till jobbet o jag o barnen åkte till tornby för att kolla cykel till Leo, men det ger jag fasen upp snart!! Finns ju inget till vettigt pris! O nu vet jag varför jag inte sett cyklar på maxi, för de har inga där! Bara under säsong o det blir tidigigast om en månad. Vi behöver ju en till nästa söndag.O eftersom Leo är så lång så behöver han egentligen 18 tum, men det finns inte nånstans, det är 16 tum eller 20 tum, 20 är lite för stort o 16 är för litet, SUCK!
    de hade cyklar i december på maxi,vi tänkte köpe en i julklapp då

jag blir tokig snart,hundarna har tjaffsat om tiken,ungarna bråkar som vanligt.önskar det är kväll snart så man får sova.

nu ska jag ta en ducsh så man får vara ifred en stund*skratt*
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 16:08:14 följande:

Ok, då såg jag bara julsaker där Men hur som haver så har de inga där iaf. Frågade o de kommer om tidigast en månad.
    sagoland brukar ha det och toys r us har massor med olika cyklar.har ni kollat på beg cyklar?det brukar finnas jättefina beg cyklar på blocket
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-03 17:49:03 följande:
    villken härlig gosse.en riktigt liten solstråle
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 16:51:15 följande:

Jag är såå glad nu, kom ju på att mina absolut favvis serier börjar idag igen! Desperate housewives o Brothers & sisters, då får INGEN störa mig
    jag vill se DP men det krockar med andra avenyn

vad synd att ni inte finner nån cykel.kom på att det finns en cykelaffär jämter fyra tassar på tornvy samt en på industigatan,de på industrigatan är rätt så billiga
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 20:40:47 följande:

Vi har redan varit på både dem Vi var inne på eniro o skrev ner alla cykelaffärer o vi har varit i varenda en. Men ska åka till den affären i norrköping som Lillisen tipsade om i helgen.
    då håller jag tummarna att ni hittar en cykel till er gosse
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-03 21:30:48 följande:
    Har du hinnit kolla på cykeln ännu?
    den saknade luft i bägge hjulen.ska se vad maken tycker vad som är skäligt pris
    thelifesaviour skrev 2009-03-04 06:16:52 följande:
    I förskoleklass och första klass i Linköpings kommun så måste man bo minst 2 km från skolan. I år 2 måste man ha 2,5 km, i år 3-6 ska avståndet vara minst 3 km, år 7-9 ska det vara 4 km. Sen finns det särskilda behov som kan ge rätt till skolskjuts ändå.
    så jäkla typiskt precis på gränsen för skolskjuts till våra töser
    Skorpan08 skrev 2009-03-04 08:39:58 följande:
    Här blir det ännu en hemmadag då Elin fortfarande hostar och snorar.
    då får ni krya på er.här är alla hemma idag ,maken är ledig och stora tösen har studiedag och lillan är hemma då hon har haft magont
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 08:34:30 följande:

Nån som ville träffas på stan idag?Jag är där lite efter 10, så smsa i så fall.
    jag funderar på att ta en runda till stan,men maken ska nog leta efter bil idag.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-04 10:06:38 följande:
    okej... kanske går att pumpa upp. har du någon bild på den?
    har ingen pump hemma.cykeln har stått i ca 2 år då lillan vägrar cykla.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!