Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-05 10:25:21 följande:
    åh såg precis att ja har bara en vecka kvar till nästa träff med bm
    spännande.du har jättesöt mage.

villket tråkigt väder det är idag.hoppas det inte är kallt och blåsigt när man ska ta långpromenaden
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-05 11:33:01 följande:
    mannen å ja ska sälja våra cyklar, när tror ni att det är lägligt att lägga ut dom på blocket... om nån månad va??
    det brukar funka att sälja vuxencyklar oavsett årstid.
    dinana skrev 2009-03-05 11:28:47 följande:
    Familjetrollet... har du kollat med sambon om cykeln?
    ska höra med maken idag,glömde totalt bort det igår
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-05 12:30:00 följande:

Hoppas allt är bra med er! Här har vi fullt upp, eller inte just nu för N ligger och sover men vi kom hem för en stund sen från babysång, sen när hon vaknar ska vi till ÖF, hem och äta och sen iväg och titta på en förskola i gottfridsberg! Ni får hålla tummarna att den är bra! Vad har ni för planer för dagen?
    här är det full fart som vanligt,hinner knappt hälften av allt som ska göras.jag ska hålla tummarna att dagiset är bra.är det dagiset vid den gamla badbassängen ni ska kolla på?
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-05 15:42:53 följande:
    Skorpan: Fin vagn!!! Va trist att foglossningen redan e igång. Ja vet inte om ja kan bestämma om vi kommer eller ej på kalas. E ju kruxigt de där när man inte har nån bil.
    här är vi oxå utan bil.an sitter verkligen fast utan bil.bäst för maken att han köper en bil inom en vecka
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-03-05 15:55:41 följande:
    mannen höll på att låna ut min bil till familjen en vecka då deras är på reparation, tur att jag hann sätta stopp, skulle bli galen utan bil..
    män och deras bilar*suck*blir inte så skoj när sonen ska lämnas på söndag.då jag får vänta 30 min på bussen hem från resecentrum själv,och när man är mörkrädd så är det inte skoj
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-03-05 18:17:47 följande:
    nu blir jag så ARG, nästan så allt gick enligt mina planer, la sonen i sängen o han somnade, la mig själv i sängen o somnade, skulle ju bli väckt av mannen när han kommer in i sovrummet o väcker mig ur min underbara törnrosa gravido sömn bärandes på 1 st så stooooor o fet semla bara till MIIIIIIG, men... Jo jag sa MEN... va hände då?? Jo han ringer o väcker mig ur min törnrosa gravidosömn o berättar att semlorna är SLUT..Stackars gravida semmelsuktande ewa får ingen jävla semla för alla **##"!/&%=)(/&** pensionerer har vart o tagit alla..DET FINNS INGEN RÄTTVISA I VÄRLDEN...
    fy vad trist.idag kan jag skratta åt mitt eländiga gravidtetshumör.när maken och jag väntade första gemensamma barnet så grät jag efter jodgubb milkchake i en månads tid.så en natt åkte maken till mc donalds precis innan 00 och köpte det.han kom hem och jag var så glad,tog en klunk och kräktes!jag tjöt och sa att det smakade fan*skratt*inget var gott när jag var gravid.maken blev sur och sårad.men då var det ett helvete pga alla hormoner men idag kan man bara skratta åt det

be din sambo åka runt i butikerna tills han finner en semla åt dig
  • Familjetrollet

idag har jag börjat "banta"har kollat olika märke på pulvermat osv.så imorrn ska jag kolla vart det är billigast

nån i tråden som har testat allevo,naturdiet eller nutrilett?

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-03-05 18:32:14 följande:
    Haha, gulligt. :)Hoppas att jag inte blir sådär.. Vill inte ha tokiga cravings, för Linus skulle åka direkt och jag får alltid så dåligt samvete när han är för snäll mot mig. :)
    finns ännu mer roliga ögonblick.när jag väntade första tösen så åt jag minst 8 gröna äpplen om dagen,var nästan det enda som höll illamåendet i chack.ett under att inte tösen var grön när hon kom ut*skratt*
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-03-05 18:52:29 följande:
    om jag så kunde så skulle jag, men han har inget körkort så det blir vackert JAG som får åka runt för att hitta min semla... o det orkar jag inte.. fick dock rosor och en massa weinerbröd istället.. nja nja får väl duga då..
    här är det tvärtom.maken har körkort men inte jag.hoppas du får en semla i morrn.
  • Familjetrollet

ush stackars barn!såg detta nyss

Misstänkta sexövergrepp på dagis
    Sverige 05 mar 18:02

En 14-årig pojke i Värmland som praktiserat på en förskola misstänks nu ha förgripit sig sexuellt på tre femåriga flickor. Pojken har polisanmälts av de tre femåriga flickornas föräldrar. Han misstänks för våldtäkt mot barn och polisen i Värmland utreder nu fallet, uppger SR Ekot.

vart fasen var dagispersonalen????stackars små barn.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!