Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Så roligt med hemliga hintar i tråden. :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 15:56:30 följande:
    Ja, alltså det har inget med er att göra varför vi kanske inte kan
    Nej, det trodde jag inte heller.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-27 17:56:43 följande:
    nee nu jävlar vet ja inte va jag yrar om!!! Lördagen den 16e ska det va     finns det nåt intresse för den dan?
    Vi är intresserade, så länge karlskrället inte har någon match eller så. :)
  • thelifesaviour

Oj. Ja. Dessa kränkningar har jag missat, men jag antar att vi går efter den fantastiska devisen att "en kränkning kan man aldrig ta ifrån någon, det är hur det upplevs som räknas". Fine. Det kan jag gå med på. Men om man nu känner sig "kränkt" (det konstigaste ordet jag vet), så kan man ta upp det.

Om någon tycker att dessa "x" och "y" beter sig som skit så säger man: "Hörre du x, du tycker jag att du är lite dummare än vanligt och jag skulle uppskatta om du slutade med det du håller på med." Så kan man släppa det och gå vidare.

• thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-28 08:22:56 följande:
    det har varit många påhopp på dinana titt som tätt,hon har ju all rätt att skriva om sin oro och fråga om råd.hon behöver inga svordommar och några jädrans dryga kommentarer som svar. sen finns det många inlägg där det är fel på folk som ger mat till sina 5 månadersbebisar,inte jobbar,inte har hög utbildning bla bla blalistan kan göras lång måste vara jobbigt att leva som person när man kränker och gör påhopp titt som tätt för att vara bäst.ni verkar vara stolta över att flera i tråden har gråtit vissa dagar över era spydiga kommentarer.duger inte vissa inlägg åt er så kan ni banne skita i att svara på dem! tur att det finns några vettiga i tråden.
    Nu måste jag fråga, menar du att jag lever som någon som kränker? Och att jag har fått någon att gråta? För det låter som det när du skriver.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-28 08:33:55 följande:
    Jag uppskattar raka och ärliga människor och det är ju verkligen tur att det faktiskt finns några såna också, även om de är väldigt få!
    Kan inte sägas nog många gånger. Raka och ärliga människor, som vågar säga ifrån om de tycker att man är en idiot, det är fin skit.
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-28 08:43:39 följande:
    detta eviga tjat om skitsnack.tyvärr pratas det inte bakom era små ryggar.det vi pratar om är att tråden har ballat ur och hur vissa personer uttrycker sig i tråden.
    Säg det då, rakt till de du menar, så kan man lösa problemet! Prata inte om "vissa personer"...
  • thelifesaviour

Nu har vi varit hos BM och fått lyssna på hjärtljuden. Det mest fantastiska jag varit med om i hela mitt liv. Fick även prata ut om min snitt-rädsla, så hon skulle försöka ordna ett tillväxt-UL i v. 32, så vi kan hålla koll på bebis storlek. Så skönt att vara hos barnmorskan! :)

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-28 12:13:11 följande:
    Åh vad härligt! Det är så underbart första gången man får lyssna på lilla hjärtat. Både jag och sambon fällde några tårar
    Ja.. Det var helt otroligt. Vår barnmorska är så rar också, hon blev alldeles rörd. Hon kan inte ha det lätt på jobbet. ;D
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-28 12:19:14 följande:
    Hehe, men vad skönt med såna. Som blir rörda trots att de upplever det flera ggr per dag.
    Verkligen. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!