• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

nej inte mer än dom som man kan se på hemsidan... ingen egentagen vill säga... än iallafall

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 16:59:27 följande:
    Jag brukar ofta ställa vagnen så att den tar upp ett säte, gör jag inte det o ställer den rakt ut istället så kommer folk inte förbi istället, då blir de sura för det istället.
    Så gör jag med. Det är bättre att ta upp ett säte extra och låta folk komma fram än att det ska bli stopp i gången. Då blir både chaufför och passagerare sura. Där i mitten är ju ändå sätena till för vagnar, rollatorer etc...
    Själv står jag alltid när det är mycket folk så att äldre och barn kan få sitta. Så lång bit är det inte när man åker inom stan.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Nu är det snart nedsläpp!
    Jag kommer ha nerverna utanför kroppen tills finalen är avgjord! (Pratar givetvis om hockey)
    Jag vill så gärna åka hem till Karlstad och fira ännu ett guld!!!

• dinana

Goo Färjestad! Fast man är smålänning och har hemtrakterna i Jönköping... men Färjestad är det bättre laget så då hejar man ju så klart på dem!

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Någon som heter hur Graco syskonvagnen är på bussen.. är den liten i storlek eller är den som en BT som tar upp halva barnvagnsdelen?

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-04-01 19:05:04 följande:
    Goo Färjestad! Fast man är smålänning och har hemtrakterna i Jönköping... men Färjestad är det bättre laget så då hejar man ju så klart på dem!
    Det bättre laget vet jag inte. Det är helt klart de bästa lagen som möts i final. Men man ska ju hålla på de där hjärtat finns och inte de som är bäst för stunden.

Jag har alltid haft säsongskort hemma i Karlstad och jag saknar det som f*n.
    Men jag kommer garanterat åka hem och fira guld om det blir så. Det rä sån underbar känsla så det missar jag inte för nåt i världen!
    Patrik har tom lovat att följa med i så fall. Haha, det skär ngo enormt i hans LHC-hjärta
    dinana skrev 2009-04-01 19:06:07 följande:
    Någon som heter hur Graco syskonvagnen är på bussen.. är den liten i storlek eller är den som en BT som tar upp halva barnvagnsdelen?
    En syskonvagn är alltid en syskonvagn.
    BT är ju en av de smalaste som finns på marknaden.
  • thelifesaviour

Jikes, skönt att träna idag! Bra pass, men oj vad jag känner i ljumskarna. :/

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-01 19:17:25 följande:
    Jikes, skönt att träna idag! Bra pass, men oj vad jag känner i ljumskarna. :/
    har med tränat... kört syskonvagn halva dagen o shoppat mer kläder till mina två små.. fast nu slapp jag betala... stackars gammelmormor har inga pengar kvar.. lagt allt på sitt barnbarn o barnbarnsbarn..
  • dinana

Ja, här har det alltid varit Färjestad som har gällt. Däremot tycker jag inte om Karlstad =) men sambon har pluggat där ett år för sju-åtta år sen.

Håller dock inte med om att en syskonvagn är en syskonvagn... alla vagnar är olika. Själv tycker jag att BT är alldeles för lång smal och tar för mycket plats på det viset.

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-01 19:38:56 följande:
    Ja, här har det alltid varit Färjestad som har gällt. Däremot tycker jag inte om Karlstad =) men sambon har pluggat där ett år för sju-åtta år sen. Håller dock inte med om att en syskonvagn är en syskonvagn... alla vagnar är olika. Själv tycker jag att BT är alldeles för lång smal och tar för mycket plats på det viset.
    nä fast en syskonvagn är ju alltid bredare (eller längre) än en singelvagn..
    däremot bör du nog fundera på hur mycket molly sitter i vagnen, hur långa sträckor osv eller om du ska satsa på en åkbräda eller liknande...
    kanske köpa en fruktansvärt billig enkel variant som du kan ha som vagn annars..
    BT känns lite mer som en småbarnsvagn när man har två mindre barn...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!