• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour

Ohwi vad det gick bra att skriva tenta! :D

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-04 10:14:31 följande:
    Här blir det oxå grillning idag. Här har hundarna anlänt. Har haft fullt upp med frulle och satt mej ner tro de eller ej för att plugga lite medans Filip sover och Marko e ute och leker.
    mums vad gott.här ska det grillas för fullt nån helg på kolonin

idag har vi haft fullt upp.har vart på kolonin,tornby,vala och gamla lkpg.det känns att man har gått mycket.ajaj
    Skorpan08 skrev 2009-04-04 11:49:31 följande:
    Halloj i vårsolen!Tack för alla krya-på-dig-kramar till Elin. Idag har febern gått ner lite men inatt hade hon över 40 så vi satt uppe och baddade henne med kalla handdukar. I em blir det att bädda ner henne i vagnen och gå ut i friska luften lite.Just nu ligger hon och sover.Marayah: Det var nog inte min man du såg, jag hade bilen hemma så dags. Fru T: Vad jobbigt du verkar ha det, men du har inte långt kvar nu.
    då får ni ha en bra dag.skickar styrekkramar till lille elin
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 22:06:34 följande:
    Hihi, kanske är skönt att ha sin egen kvar ändå =) Läste just i en av mina andra trådar som jag hänger i om en tjej med bf den 22 juni som fått en liten tös nu den 30 mars... en liten flicka på 1330 gr... visst börjar man längta nu...
    ush så tragiskt.hoppas allt går bra för deras lilla tös.
    tur att det finns bra vård för förtidigt födda.min son låg 2 veckor på avd 15 för förtidigt födda.man blev gråtfärdig när man såg alla små pyttesmå bebisar i rummen
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-04-04 12:34:19 följande:
    Idag fick jag ta av mig min förlovningsring, vågar inte ha på den mer. Skall gå till Glitter och se om de har någon" billig variant jag kan ta istället som inte färgar av sig dock. Eller kanske har de något på Guldfynd... vill ju ha en ring.. men den sitter ju åt så hårt nu, så jag vill inte riskera att jag inte kommer få av den sen så den fick åka av nu. Kan säga att det var riktigt svårt att få av den... kändes som blodkärlen i fingret skulle gå av.
    Ha den runt halsen istället i en kedja. Det hade jag när jag var gravid.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Här blir det inte grillat idag Jag mår inte så jättebra, har jätteont i magen o huvudet så vi tar grillningen en annan dag. Det får bli köttfärssås idag istället

Tack Lillisen för idag! Både när vi käkade glass med familjerna o när vi tränade spinning Jag är verkligen heelt slut nu!

• Familjetrollet

jennyochpatrik
    hur gick det med sminket?fick du sminket till slut?

• dinana

Tänkte kolla här... vart är det billigast att klippa sig i stan? Tänkte klippa håret kort och vill helst få det billigt... fast det skall ju se snyggt ut. Vart skall man gå? Jag har tidigare gått på brännpunkt, tycker priserna varit okej där. Tror jag gav 210 kr där sist, fast då var det elevklippning. Men det blev helt okej ändå. Tips?!?!?!

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-04 18:09:08 följande:
    Tänkte kolla här... vart är det billigast att klippa sig i stan? Tänkte klippa håret kort och vill helst få det billigt... fast det skall ju se snyggt ut. Vart skall man gå? Jag har tidigare gått på brännpunkt, tycker priserna varit okej där. Tror jag gav 210 kr där sist, fast då var det elevklippning. Men det blev helt okej ändå. Tips?!?!?!
    bakom kungsbergsskolan finns hannas salong .hon är superbillig och klipper jättrebra.hon tar runt 170 kr om jag minns rätt
    dinana skrev 2009-04-04 18:09:08 följande:
    Jag går till o klipper mig i Hejdegården. Gerds damfrisering heter det, hon klipper jättebra o supertrevlig. Hon tar 200 kr. Hon går på kurser o så, så hon är lika uppdaterad på mode som alla andra.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!