• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet

fy vad svårt det är att få billig flytthjälp.flytten närmar sig och ingen bestämd flytthjälp är klar.de flesta tar höga summor.vi har efterfrågat BILLIG flytthjälp,villket inte folk fattar

känns som flytten kommer bli kaos här.

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-05 00:23:08 följande:
    Grattis till dig också! :D Visst är det skönt att klara sånt.
    Ja, jag hoppas ju att klarade den iaf. Svar om två veckor. Men det kändes verkligen bra.

Jättegrattis till dig också, bara en kort väg kvar nu, vilket kommer gå toppen förstås! :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Maria84
    Apipoulai skrev 2009-04-05 00:21:45 följande:
    Är det inte änkor som har sin ring kring halsen? Har varit borta från datorn några dagar nu, inte utan att känna sig lite handikappad.;) Har varit över i Gbg och vaktat söta små barn. Lillebrodern hade växt massor och han skrattade när han såg mig. Det gick även bra att bära runt honom med mera (vilket inte gick med farmorn och farfarn samt fadern(!?). Enligt modern började han då skrika, men inte med mig alltså.) Skrev också mina två första prov av tre för taxin och jag klarade båda. :D Den ena bättre än den andra, men vem bryr sig så länge poängen räcker för G. ;) Ett prov och en uppkörning var nu. Kram på alla, hoppas vi får fler lika underbara dagar som det var idag.
     Grattis!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Maria84

Här ska jag ställa mig och slänga ihop några pajer med kiwi och jordgubbar. Får gäster om några timmar, svärisarna som ska fira mig. Som tur är så blir de inte kvar så länge så sen kan jag slänga mig i soffan och dega för jag är urseg idag!

Bäst att sätta igång här

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Fru T

Åh ja hede en såå underbart mysig kväll igår, me massor av chokladpussar å kramar å mys Hitta choklad i håret i morse när ja vakna

Grabbarna testade å körde me Tedde å det va lita kul å se...

Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-05 09:52:01 följande:
    Åh ja hede en såå underbart mysig kväll igår, me massor av chokladpussar å kramar å mys Hitta choklad i håret i morse när ja vakna Grabbarna testade å körde me Tedde å det va lita kul å se...
    Vad mysigt! :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-04-04 21:19:06 följande:
    Ok, hoppas det inte är nån magsjuka eller liknande på G då.. Fast då borde de väl hänt något vid det här laget...
    Idag mår vi bättre, förutom huvudvärken som inte vill släppa, dessutom har jag grymt ont i rumpan, kan knappt sitta
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    Är det inte änkor som har sin ring kring halsen?Har varit borta från datorn några dagar nu, inte utan att känna sig lite handikappad.;)Har varit över i Gbg och vaktat söta små barn. Lillebrodern hade växt massor och han skrattade när han såg mig. Det gick även bra att bära runt honom med mera (vilket inte gick med farmorn och farfarn samt fadern(!?). Enligt modern började han då skrika, men inte med mig alltså.)Skrev också mina två första prov av tre för taxin och jag klarade båda. :D Den ena bättre än den andra, men vem bryr sig så länge poängen räcker för G. ;) Ett prov och en uppkörning var nu.Kram på alla, hoppas vi får fler lika underbara dagar som det var idag.
    Det vet jag inte. Jag hade det så för jag känner mig väldigt naken utan min förlovningsring, ville ju ändå känna mig förlovad trots att jag inte kunde ha den på fingret
    Grattis!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

De flästa gravida sätter ju sin förlovningsring i et halsband när dom inte längre kan ha på sig den, jag har däremot inte det, blir lite mycke me både vigselring å förlovningsring *skrammelskrammel* så mina ringar ligger i asken å håller sig fina för inte kan man välja inte... Dessutom har ja ju redan en kedja me ett hjärta i runt halsen som ja haft på mig sen ja fyllde 15 å fick det av mormor (byts bara ut mot andra halsband ibland vid fest)

Men ja tror det är helt rätt det där med änkor...

Åh vad jag längtar
  • Marayah
    Är det inte änkor som har sin ring kring halsen? Har varit borta från datorn några dagar nu, inte utan att känna sig lite handikappad.;) Har varit över i Gbg och vaktat söta små barn. Lillebrodern hade växt massor och han skrattade när han såg mig. Det gick även bra att bära runt honom med mera (vilket inte gick med farmorn och farfarn samt fadern(!?). Enligt modern började han då skrika, men inte med mig alltså.) Skrev också mina två första prov av tre för taxin och jag klarade båda. :D Den ena bättre än den andra, men vem bryr sig så länge poängen räcker för G. ;) Ett prov och en uppkörning var nu. Kram på alla, hoppas vi får fler lika underbara dagar som det var idag.
    Grattis!!!!
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!