• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-04 18:38:04 följande:
    bakom kungsbergsskolan finns hannas salong .hon är superbillig och klipper jättrebra.hon tar runt 170 kr om jag minns rätt
    om man nu hittar dit... så var det ju ett bra pris =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-04 17:55:13 följande:
    jennyochpatrikhur gick det med sminket?fick du sminket till slut?
    Japp det fick jag efter en jäkla massa tjafs. Hans fruga ringde upp mig och lovade mig mitt smink, hon blev väl rädd efter de mail jag skickade
    De är ju inte registrerade som ett företag men utger sig för att vara det, de blåser väl staten på massa pengar antar jag...
    Till slut kom det iaf!

Vi har varit i Eskilstuna idag och träffat massa goa vänner. Patrik stannade kvar och gör stan osäker ikväll och jag och barnen har slagit läger hos världens bästa morfar!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-04 17:13:53 följande:

Tack Lillisen för idag! Både när vi käkade glass med familjerna o när vi tränade spinning Jag är verkligen heelt slut nu!
    Tack desamma! Hehe, själv tog jag en promenad (tillsammans med familjen) till ekhomlen centrum, så jag hade tydligen en del krafter kvar Vet inte hur långt det är, 3-4km kanske?
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-04-04 20:39:32 följande:
    Tack desamma! Hehe, själv tog jag en promenad (tillsammans med familjen) till ekhomlen centrum, så jag hade tydligen en del krafter kvar Vet inte hur långt det är, 3-4km kanske?
    Duktigt
    Jag har ju så dålig kondition plus att jag fick grymt ont i ryggen så det var knappt att jag orkade med att handla på maxi sen.
    Mår fortfarande lite konstigt, har lite illamående o väldigt ont i huvudet, vet inte varför.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-04 20:44:54 följande:

Duktigt Jag har ju så dålig kondition plus att jag fick grymt ont i ryggen så det var knappt att jag orkade med att handla på maxi sen. Mår fortfarande lite konstigt, har lite illamående o väldigt ont i huvudet, vet inte varför.
    Hmm, mysko... Hur mår Leo då? Samma med honom fortfarande?
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-04-04 20:56:06 följande:
    Hmm, mysko... Hur mår Leo då? Samma med honom fortfarande?
    Han sa att han mådde lite illa innan han somnade, men det har inte hänt nåt.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-04 21:10:58 följande:

Han sa att han mådde lite illa innan han somnade, men det har inte hänt nåt.
    Ok, hoppas det inte är nån magsjuka eller liknande på G då.. Fast då borde de väl hänt något vid det här laget...
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-04 17:11:30 följande:
    Ha den runt halsen istället i en kedja. Det hade jag när jag var gravid.
    Är det inte änkor som har sin ring kring halsen?

Har varit borta från datorn några dagar nu, inte utan att känna sig lite handikappad.;)
    Har varit över i Gbg och vaktat söta små barn. Lillebrodern hade växt massor och han skrattade när han såg mig. Det gick även bra att bära runt honom med mera (vilket inte gick med farmorn och farfarn samt fadern(!?). Enligt modern började han då skrika, men inte med mig alltså.)

Skrev också mina två första prov av tre för taxin och jag klarade båda. :D Den ena bättre än den andra, men vem bryr sig så länge poängen räcker för G. ;) Ett prov och en uppkörning var nu.

Kram på alla, hoppas vi får fler lika underbara dagar som det var idag.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-04 15:43:12 följande:
    Ohwi vad det gick bra att skriva tenta! :D
    Grattis till dig också! :D Visst är det skönt att klara sånt.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-04 19:19:11 följande:
    Japp det fick jag efter en jäkla massa tjafs. Hans fruga ringde upp mig och lovade mig mitt smink, hon blev väl rädd efter de mail jag skickade De är ju inte registrerade som ett företag men utger sig för att vara det, de blåser väl staten på massa pengar antar jag... Till slut kom det iaf!Vi har varit i Eskilstuna idag och träffat massa goa vänner. Patrik stannade kvar och gör stan osäker ikväll och jag och barnen har slagit läger hos världens bästa morfar!
    vad bra att det löste sig.då får ni ha en fortsatt bra helg
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!