• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

hahahaha ser ut att vara 203 meter upp till taket...

• Fru T

Vi ska ju käka påskmiddag hos mormor vid 17 det är inte så jädra fel det häller....

om man skulle ta å orka sig in i duschen snart då... eller kanske försöka sova nån timma till, ska ju liksom köra bil INATT när min förfriskade man å bästa vän kan tänka sig att lämna norrköping å åka hem till linköping får nog sova lite middag hos mormor sen

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 14:23:10 följande:
    Bara för att suktas så ska jag berätta att vi precis har varit o handlat så om några timmar ska vi grilla gott kött, potatisklyftor, rödlök, fetaost o tsatksiki blir det till. O en god drink till det, mmm..sommar
    Åhhh så gott!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Maria84

Här ska vi ge oss ut alldeles strax igen, underbart väder. Så härligt att det har hållt sig så här nu och hoppas på att det fortsätter!
    Kommer ev kattköpare om en timma också så då får vi gå in en snabbis medans de är här men sen blir det ut igen

Är så sugen på grillat och hemmagjord potatissallad men har inte hemma till det och känner väl inte så för att åka in till affären för att handla så vi får väl se vad vi hittar på.

Igår åt vi påskmat hemma hos mina föräldrar efter att ha varit på påskmarknad och sen varit och hälsat på en tant som hade en 25-års present till mig och påskpresenter till barnen. Jag fick en jättefin stor handbroderad tavla utav henne som hon gjort.
    Sen hos mina föräldrar fick jag min 25-årspresent av hela min familj och min farmor, ett presentkort på Ikano så nu har jag en del att spendera där Ungarna fick sina påskägg och var nöjda. Lucas äter ju inte godis utan han får bara naturgodis om det är nåt speciellt så han fick hålla sig till det Men han är lika nöjd för det.

Får nog ta mig en tripp till stan snart för jag har presentkort både här och där

Nä nu ska vi ta och bege oss ut igen, Lucas har vaknat från sin lilla lur.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • JePaLuLi
    Bara för att suktas så ska jag berätta att vi precis har varit o handlat så om några timmar ska vi grilla gott kött, potatisklyftor, rödlök, fetaost o tsatksiki blir det till. O en god drink till det, mmm..sommar
    Vi ska också äta grillat, men jag gillar varken rödlök, potatisklyftor eller fetaost så här blir det potatissallad, vitlöksbröd och en härlig grönsallad till 
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

fy på dig*skratt*grillat är så gott.

här ska vi ta fram grillen till nästa helg när vi ska påta på kolonin då.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-12 12:38:58 följande:
    uuuurk har du testat salubrin stiftet, eller det är som en litten rollkula å så baddar man det på myggbätt, fuknkar någorlunda stillande på mig...
    den luktar illa men funkar rätt bra.
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2009-04-12 11:30:29 följande:
    Men om du kan personnummer så kan du ju kolla vad de heter nu för tiden, som sagt, bara att kolla på ratist (såvida de bor i Sverige)..
    har gjort det.men personen verkar inte finnas på facebook.

vad skönt det är att sitta ner.blev en 2 timmars långpromenad längs ån i berga,ner till tinnis,ut till utkiksplatsen i majelden och sen till berga c där bilen stod .är helt mörblytad i ben och fötter.barnens var jätteduktiga som orkade gå hela sträckan.

idag har man tot super god smörgåstårta hos styvsonen och hans sambo.lillan var rädd för sin brorsa,men det gick över som tur var.men det kan man förstå när hon aldrig har träffat sin bror förut.

äntligen är sommare på väg.nackdelen är alla mygg och äckliga fästingar.fästingarna älskar mig.urk vad äckliga de är
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 14:35:10 följande:
    nä nu blir det lite grillad kyckling o chilipotatissallad..
    Det är ju inte fy skam det heller
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-12 14:44:12 följande:
    villken söt kisse
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!