VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
hahahaha ser ut att vara 203 meter upp till taket...
Vi ska ju käka påskmiddag hos mormor vid 17 det är inte så jädra fel det häller....
om man skulle ta å orka sig in i duschen snart då... eller kanske försöka sova nån timma till, ska ju liksom köra bil INATT när min förfriskade man å bästa vän kan tänka sig att lämna norrköping å åka hem till linköping
får nog sova lite middag hos mormor sen ![]()
Här ska vi ge oss ut alldeles strax igen, underbart väder. Så härligt att det har hållt sig så här nu och hoppas på att det fortsätter!
Kommer ev kattköpare om en timma också så då får vi gå in en snabbis medans de är här men sen blir det ut igen
Är så sugen på grillat och hemmagjord potatissallad men har inte hemma till det och känner väl inte så för att åka in till affären för att handla så vi får väl se vad vi hittar på.
Igår åt vi påskmat hemma hos mina föräldrar efter att ha varit på påskmarknad och sen varit och hälsat på en tant som hade en 25-års present till mig och påskpresenter till barnen. Jag fick en jättefin stor handbroderad tavla utav henne som hon gjort.
Sen hos mina föräldrar fick jag min 25-årspresent av hela min familj och min farmor, ett presentkort på Ikano så nu har jag en del att spendera där
Ungarna fick sina påskägg och var nöjda. Lucas äter ju inte godis utan han får bara naturgodis om det är nåt speciellt så han fick hålla sig till det
Men han är lika nöjd för det.
Får nog ta mig en tripp till stan snart för jag har presentkort både här och där
Nä nu ska vi ta och bege oss ut igen, Lucas har vaknat från sin lilla lur.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 14:23:10 följande: