• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-12 15:33:34 följande:
    Vi ska också äta grillat, men jag gillar varken rödlök, potatisklyftor eller fetaost så här blir det potatissallad, vitlöksbröd och en härlig grönsallad till 
    potatissallad är gott,helst den vitlök i
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-12 16:54:04 följande:
    villken söt kisse
    Ja, han är rätt rar. :)
    Han ligger just nu och snarkar i mitt öra, helt utslagen efter en promenad i solen idag! :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    Vi ska också äta grillat, men jag gillar varken rödlök, potatisklyftor eller fetaost så här blir det potatissallad, vitlöksbröd och en härlig grönsallad till 
    det är gott det med...
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-12 16:58:21 följande:
    Ja, han är rätt rar. :) Han ligger just nu och snarkar i mitt öra, helt utslagen efter en promenad i solen idag! :)
    katter är allt gulliga.vi ska ev skaffa en katt efter flytten.helst vill vi ha en skogskatt eller en siames.synd att de är så dyra för de underbara kattraser
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-12 17:03:23 följande:
    katter är allt gulliga.vi ska ev skaffa en katt efter flytten.helst vill vi ha en skogskatt eller en siames.synd att de är så dyra för de underbara kattraser
    har skogskatt nu, alldeles gratis blev hon... får väl se om hon blev påsatt för ett tag sen o det vankas kattungar om ett par veckor, hoppas inte..
    dumma katt o smita.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 17:11:54 följande:
    har skogskatt nu, alldeles gratis blev hon... får väl se om hon blev påsatt för ett tag sen o det vankas kattungar om ett par veckor, hoppas inte..dumma katt o smita.
    maken hade skogskatt när vi träffades.en riktig busig kattpojk.tyvärr blev han påkörd utanför skäggetorp så polisen fick avliva katten.

vi har vart på slaka djurhem ett par gånger och kollat.nackdelen är ju att katten som vi ev köper måste tycka om hundar.

är kattvakt i helgen.kaninbusen öppnar burluckan själv numera och springer runt i lyan.katten här blev livrädd för kaninen.vår kanin är helknäpp,han är inte rädd för varken otäcka hundar eller katter*skratt*kaninen tycker det är kul att springa efter hunden och ta sats och springa rakt in i hunden.
  • Leos och Vincents mamma

Mmm, såå gott det var med grillat! Synd att jag inte kunde äta så mycket som jag ville, jag blir mätt väldigt fort.
    Men vart en del över så vi kan äta imorgon oxå

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Det är ju gott det med
  • SmileyMalin

här är vi också sugna på katt. framförallt för att kanske bli av med några av alla råttor och möss som bajsar ner och gnager sönder.....
    Hade hoppats hitta en kattunge lagom till Nellies födelsedag i maj, men det verkar tyvärr kört!

Idag har vi haft en annan barnfamilj här på besök. Grillade för första gången iår och det var sååååå gott! Blev rätt mycket mat över så funderar på att ta en ny omgång nu snart
    Gästerna hade med sig ett litet påskägg med godis till oss, och efter maten kom Nellie och frågade om hon fick öppna ägget.
    "okej, men bjud dina kompisar också och ta bara en bit var" svarad jag.....
    En litet stund senare hittade jag ett tomt påskägg och tre små ligister for runt i huset alldeles höga på sockar busungar

Jag satt ute hela em i bikini överdel så nu har jag fått lite färg
    Är såå skönt o så kul med egen tomt så man kan vara ute precis som man vill, vi var alla ute förut o lekte..Vincent verkar oxå älska fotboll för det var kul att springa efter den o sparka på den Till sin pappas stora glädje Det har vi nu förevigat med filmkameran, tyvärr vet jag inte hur man lägger in film från den kamerna här, annars skulle ni fått sett, det såg såå kul ut, han hade en vattenkanna i ena handen o en spade i andra handen, som han totalt vägrade att släppa så han höll krampaktigt i dem medans han sprang o sparkade bollen

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!