VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Mmm, såå gott det var med grillat! Synd att jag inte kunde äta så mycket som jag ville, jag blir mätt väldigt fort.
Men vart en del över så vi kan äta imorgon oxå ![]()
här är vi också sugna på katt. framförallt för att kanske bli av med några av alla råttor och möss som bajsar ner och gnager sönder.....
Hade hoppats hitta en kattunge lagom till Nellies födelsedag i maj, men det verkar tyvärr kört!
Idag har vi haft en annan barnfamilj här på besök. Grillade för första gången iår och det var sååååå gott! Blev rätt mycket mat över så funderar på att ta en ny omgång nu snart
Gästerna hade med sig ett litet påskägg med godis till oss, och efter maten kom Nellie och frågade om hon fick öppna ägget.
"okej, men bjud dina kompisar också och ta bara en bit var" svarad jag.....
En litet stund senare hittade jag ett tomt påskägg och tre små ligister for runt i huset alldeles höga på sockar
busungar
Jag satt ute hela em i bikini överdel så nu har jag fått lite färg
Är såå skönt o så kul med egen tomt så man kan vara ute precis som man vill, vi var alla ute förut o lekte..Vincent verkar oxå älska fotboll för det var kul att springa efter den o sparka på den
Till sin pappas stora glädje
Det har vi nu förevigat med filmkameran, tyvärr vet jag inte hur man lägger in film från den kamerna här, annars skulle ni fått sett, det såg såå kul ut, han hade en vattenkanna i ena handen o en spade i andra handen, som han totalt vägrade att släppa så han höll krampaktigt i dem medans han sprang o sparkade bollen ![]()