VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Fru T - tycker det är jättesvårt att säga hur det ska kännas, nästan omöjligt
Det är svårt att skilja på dem också, jag har haft djävulska förvärkar med båda grabbarna så man trott att det har varit igång. Kanske nån annan här som kan förklara ![]()
Här har vi precis hittat en cykel till Liam, begagnad men till ett otroligt bra pris och den ser väldigt fin ut så vi hoppas på att den är det när de ska kolla på den imorron också.
Liam har visserligen inget större intresse för att lära sig att cykla men nu är det dags för honom tycker jag. Han föredrar att köra med fyrhjulingen överallt!
Idag har det varit folk här mest hela dan, bara avlöst varandra. Först var det en tjej här som skulle kolla på vildkatterna, artikeln var i tidningen igår förresten, och hon tog hem en av dem på prov. Sen var lillsyrran och hennes kille här en sväng, och sen kom en kompis och hämtade den katten som var kvar och den ska bo hos henne tills ett permanent hem dyker upp.
Skönt nu med en lugn kväll, är sugen på nåt men vet inte vad och har inget hemma heller så det är illa ![]()
Det är väl väldigt individuellt hur förvärkar känns. Men magen drar ihop sig och det hugger till lite. Det pågår inte särskilt länge eller regelbundet och ska gå över med alvedon. Ta gärna ett varmt bad/dusch också. Går det inte över så rekommenderar de att man ska ringa in och kanske komma in på en koll för att se om tappen är påverkad. Jag började få ordentliga förvärkar runt v.35 med Lucas (ännu tidigare med Linus) så det är nog med all säkerhet det. Har du nån vetekudde så kan det vara väldigt skönt! Slutar det inte så tycker jag att du iaf ska ringa in och rådfråga de på förlossningen.
Vad ledsen jag är.. Hungrig och allt, precis allt är äckligt, inte ens mina bästaste apelsiner får jag i mig..