• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 20:05:51 följande:
    eeeeh hur känns Sd å förvärkar å huur känns värkar å VART känns det osv... Ja har ooont så ja inte kan röra mig nästan en si så där 3-4 gånger den senaste halvtimman (?) det sitter liksom på högersidan av magen... å så spänner det lite överhuvetaget... Ja har nu tagit en alvedon å intar liggande läge, sätter ja mig upp å lutar mig frammåt så kommer det direkt (eller när ja försöker röra på mig överhuvetaget)
    vet inte, hade aldrig sånna med william, kännde mest bara ett tryck ner mot bäcken o att det stramade lite..
    men som sagt, alvedon, värmekudde, bad, dusch..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:31:35 följande:
    klappar om, vi kan ha en hata dag idag...
    sannerligen.
    nu har jag dock hittat ett äpple som är lite gott.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-19 20:32:03 följande:
    Vilken häftig. Tycker du att den funkar bättre än en som man bär på magen?? Ser ju smidigt ut.
    tycker defenitivt att den fungerar bättre på "större" barn än BB.. William kan absolut inte sitta i en sån längre trots att han inte är större än andra barn, kanske beror på att jag själv är större i omkrets o över byst.
    skulle det inte fungera med BB så finns den att låna som sagt..
    JAG kan däremot inte bära jättemycket o länge med den pga snedbelastning..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-19 20:33:31 följande:
    sannerligen. nu har jag dock hittat ett äpple som är lite gott.
    kan du få min sambo att vara lite go med??
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:36:20 följande:
    kan du få min sambo att vara lite go med??
    om jag kunde så skulle jag.. är han dum ikväll?
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:35:47 följande:
    tycker defenitivt att den fungerar bättre på "större" barn än BB.. William kan absolut inte sitta i en sån längre trots att han inte är större än andra barn, kanske beror på att jag själv är större i omkrets o över byst. skulle det inte fungera med BB så finns den att låna som sagt.. JAG kan däremot inte bära jättemycket o länge med den pga snedbelastning..
    Har läst lite om den och den verkar ju skit smidig!! Kanske kan få låna den och testa vilken som funkar bäst med Filip i. Som sagt, de e ju rätt så tungt att bära på mage. Tyckte att BB var riktigt tungt när Filip var mindre till o med.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

mmmm massor...
    Idag när han ringde pratade han på om jobbet o massa skit men frågade skitsnabbt i slutet hur jag hade det.. sa att jag hade jätteont o han bara jaha, men du överlever nog...
    AAAARRRGGGHHHH... sen dess är han dum...
    sa till han med att hämta skötbordet på G hem o svaret blev, ja men jag har ju datorn med mig... den är PYTTE o BÄRBAR...
    Ohh jag är så ilsk idag...

• Maria84

Jag är såååå sugen på sura godisar och jag har inga {#lang_emotions_yell}Får nog gå och riva i skafferiet och se vad man kan hitta. Blir svårt att hinna in till affären som stänger om en kvart ungefär.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-19 20:38:36 följande:
    Har läst lite om den och den verkar ju skit smidig!! Kanske kan få låna den och testa vilken som funkar bäst med Filip i. Som sagt, de e ju rätt så tungt att bära på mage. Tyckte att BB var riktigt tungt när Filip var mindre till o med.
    absolut, ska ev till IKEA imorgon lite senare eftermiddag/kväll (17-18) så kan svänga förbi med den då om du e hemma!
  • Fru T

vetekudde har inte hunnits införskaffas en nu då ja fick slänga den gamla för den började lukta äckligt... Får se till att köpa en i veckan, vet ni vart man får tagi i dom relativt billigt??

Det liksom stramar å spänner så ja tar nog å sätter mig å duschar en stund kan det komma /kännas mer när man rör på sig för det gör det...

Mannen åkte iväg till jobbet precis, lite halvt nojjig å blev sur på mig när ja skratta {#lang_emotions_tongue_out}

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!