• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:42:10 följande:
    Jag är såååå sugen på sura godisar och jag har inga Får nog gå och riva i skafferiet och se vad man kan hitta. Blir svårt att hinna in till affären som stänger om en kvart ungefär.
    ja o surt brukar vara svårt att hitta substitut för..
  • Maria84
    Fru T skrev 2009-04-19 20:44:25 följande:
    vetekudde har inte hunnits införskaffas en nu då ja fick slänga den gamla för den började lukta äckligt... Får se till att köpa en i veckan, vet ni vart man får tagi i dom relativt billigt??Det liksom stramar å spänner så ja tar nog å sätter mig å duschar en stund kan det komma /kännas mer när man rör på sig för det gör det...Mannen åkte iväg till jobbet precis, lite halvt nojjig å blev sur på mig när ja skratta
     Jula har rätt billiga, tror vi gav 69:- för våra.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:44:21 följande:
    absolut, ska ev till IKEA imorgon lite senare eftermiddag/kväll (17-18) så kan svänga förbi med den då om du e hemma!
    Det skulle vara skit snällt. Ja e hemma vid den tiden för då e de middags dags. Vi ska till IKANO en sväng imorron förmiddag och shoppa lite.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:46:20 följande:
     Jula har rätt billiga, tror vi gav 69:- för våra.
    Aah tack då ska ja kolla där!!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:45:27 följande:
    ja o surt brukar vara svårt att hitta substitut för..
    Ja det är ju det, hade varit enklare om det hade varit sött. Men den här gången är jag så sugen på surt hela tiden. De säger ju att man väntar en tjej då men jag tror på en kille ändå ja
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:40:12 följande:
    mmmm massor... Idag när han ringde pratade han på om jobbet o massa skit men frågade skitsnabbt i slutet hur jag hade det.. sa att jag hade jätteont o han bara jaha, men du överlever nog... AAAARRRGGGHHHH... sen dess är han dum... sa till han med att hämta skötbordet på G hem o svaret blev, ja men jag har ju datorn med mig... den är PYTTE o BÄRBAR... Ohh jag är så ilsk idag...
    Ajajaj då.
    Jag känner mig grinig idag.. Halvt uselt bara.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    vetekudde har inte hunnits införskaffas en nu då ja fick slänga den gamla för den började lukta äckligt... Får se till att köpa en i veckan, vet ni vart man får tagi i dom relativt billigt?? Det liksom stramar å spänner så ja tar nog å sätter mig å duschar en stund kan det komma /kännas mer när man rör på sig för det gör det... Mannen åkte iväg till jobbet precis, lite halvt nojjig å blev sur på mig när ja skratta
    ja det kan kännas mer när man rör på sig..
    har du inte ris hemma o en vanlig strumpa.. fungerar bra..
    släng ris i strumpan, knyt ihop, stoppa i micron med ett glas vatten o kör..
    Har du nån att ringa som kan köra dig om det skulle köra ihop sig???
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:50:03 följande:
    ja det kan kännas mer när man rör på sig..har du inte ris hemma o en vanlig strumpa.. fungerar bra..släng ris i strumpan, knyt ihop, stoppa i micron med ett glas vatten o kör..Har du nån att ringa som kan köra dig om det skulle köra ihop sig???
    Heheh husmorstips är bra skit

Jadå mannen brakar hem me ett buller om ja ringer
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:47:24 följande:
    Ja det är ju det, hade varit enklare om det hade varit sött. Men den här gången är jag så sugen på surt hela tiden. De säger ju att man väntar en tjej då men jag tror på en kille ändå ja
    Jag var sugen på surt heeela tiden med Linus. Var besatt av citroner
    vetekudde har inte hunnits införskaffas en nu då ja fick slänga den gamla för den började lukta äckligt... Får se till att köpa en i veckan, vet ni vart man får tagi i dom relativt billigt??Det liksom stramar å spänner så ja tar nog å sätter mig å duschar en stund kan det komma /kännas mer när man rör på sig för det gör det...Mannen åkte iväg till jobbet precis, lite halvt nojjig å blev sur på mig när ja skratta
    Ta ett gammalt örngott, fyll med ris, sy igen och in i micron. Funkar det med
    Eller fyll en petflaska med varmt vatten.
    Marayah skrev 2009-04-19 20:46:34 följande:
    Det skulle vara skit snällt. Ja e hemma vid den tiden för då e de middags dags. Vi ska till IKANO en sväng imorron förmiddag och shoppa lite.
    Vi har också en BB men jag erbjöd mig inte ens Är säker på att Filip är för stor för den!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-19 20:46:34 följande:
    kalas då hör jag av mig innan jag kommer...
    thelifesaviour skrev 2009-04-19 20:48:31 följande:
    Ajajaj då. Jag känner mig grinig idag.. Halvt uselt bara.
    know that feeling..
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:47:24 följande:
    hahaha har 2 killar som bevisar det, är totalt galen i surt...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!