• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 20:51:30 följande:
    Heheh husmorstips är bra skit Jadå mannen brakar hem me ett buller om ja ringer
    bra det... har en hel bok full med gammeltips som kommer fram lite då o då...

som att sy i knappar i barnens kläder med lite tand-tråd.. släpper aldrig mer..
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 20:51:32 följande:
    Vi har också en BB men jag erbjöd mig inte ens Är säker på att Filip är för stor för den!
    Ja lånade ju en sån av min faster förut men ja lämnade tillbaka den sist vi var upp för vi inte använde den då, för det var rätt tungt och otympligt. Men i värsta fall så får ja ta de ja kommer över. Är ju "bara" en kort bit den ska användas. Till tåget här i stan och ett byte i sthlm. Men om de funkar bra med den EWa har så e de juh perfekt.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:51:34 följande:
    kalas då hör jag av mig innan jag kommer... know that feeling.. hahaha har 2 killar som bevisar det, är totalt galen i surt...
    Ja det stämmer ju verkligen inte på alla. Syrran stämde det ju på men det var ju hon det Med de andra två har det inte varit surt utan då var det gelebåtar istället Fick skicka iväg sambon ett antal ggr för att köpa det då
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:53:04 följande:
    bra det... har en hel bok full med gammeltips som kommer fram lite då o då... som att sy i knappar i barnens kläder med lite tand-tråd.. släpper aldrig mer..
    Låter fint det!!! Häftigt, de var ett bra råd.
  • Marayah

Sj var ja inte sugen på nått typ när ja var gravid. Tänk om man slapp vara sugen på en massa nu med.

• Fru T
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:55:10 följande:
    Ja det stämmer ju verkligen inte på alla. Syrran stämde det ju på men det var ju hon det Med de andra två har det inte varit surt utan då var det gelebåtar istället Fick skicka iväg sambon ett antal ggr för att köpa det då
    Ja har inga speciella behov, förutom iskallt vatten då sen äter ja det som är gott för stunden... assköönt!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Maria84
    Fru T skrev 2009-04-19 20:58:26 följande:
    Ja har inga speciella behov, förutom iskallt vatten då sen äter ja det som är gott för stunden... assköönt!
    Det är skönt Och vatten blir ju ett billigt behov
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • thelifesaviour

Nä fy fan. Nu stampar jag sur och hungrig i säng.

Puss på er!

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:47:24 följande:
    Ja det är ju det, hade varit enklare om det hade varit sött. Men den här gången är jag så sugen på surt hela tiden. De säger ju att man väntar en tjej då men jag tror på en kille ändå ja
    Jag åt citroner som andra äter vanlig frukt båda ggr jag var gravid o jag fick som bekant två söta söner Så det där tror jag inte på
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Vi är nyss hemkommna efter en hel dag i Jönköping, mycket trevligt var det! O barnen verkligen tokälskade att bada i badhuset, båda två var som galna..hihi, vi har två barn som verkligen inte är vattenrädda, skönt det.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!