• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • ensamhemma

det värsta e att jag fått för mig att jag e gravid,fattas bara det nu när jag e på väg ur helvetet.
    måste köpa ett test imorgon.

• Queentizzan

Jag får också för mig att jag är gravid bara för jag vet att jag INTE ska bli det!!
    Bästa är juh att köpa ett test så utesluter man möjligheten!!

• ensamhemma
    Queentizzan skrev 2009-04-08 16:41:03 följande:
    Jag får också för mig att jag är gravid bara för jag vet att jag INTE ska bli det!!Bästa är juh att köpa ett test så utesluter man möjligheten!!
    ja jag väntar på mitt test just nu, en kompis e o handlar det åt mig. har alla symptom,ont därnere o i svanken,tuttarna värker.
    jag gråter för ingenting blir arg för ännu mindre. bläääääh
  • Aquagreen
    ensamhemma skrev 2009-04-08 16:59:02 följande:
    ja jag väntar på mitt test just nu, en kompis e o handlar det åt mig. har alla symptom,ont därnere o i svanken,tuttarna värker.jag gråter för ingenting blir arg för ännu mindre. bläääääh
    Hur går det, vad visade testet?

Äter bara 36 mg nu men ska gå upp på minst 54 mg, ska fråga läkaren om jag inte kan få prova Ritalin ist för concetra, någon som ätit Concerta och ritalin som kännt skillnad på dem?
    Någon med ADHD som fått Metamina utskrivet?
  • Carolin E
    HellviHumle skrev 2009-04-08 12:42:20 följande:
    Carolin E skrev 2009-04-08 08:46:28 följande: Hej! Jag letade lite på nätet och hittade den här sidan: web4health.info/sv/answers/adhd-meds-pregnanc... Kanske inte besvarar fullt ut men tydligen så vet man inget om riskerna för ev fosterskador.
    Tack så jättemycket för svaret!
  • ensamhemma
    Aquagreen skrev 2009-04-08 17:20:38 följande:
    Hur går det, vad visade testet?Äter bara 36 mg nu men ska gå upp på minst 54 mg, ska fråga läkaren om jag inte kan få prova Ritalin ist för concetra, någon som ätit Concerta och ritalin som kännt skillnad på dem?Någon med ADHD som fått Metamina utskrivet?
    fick inte testet,ska iväg o handla ett imorgon så fort jag vaknat till liv.
    skulle det visa sig vara positivt så är det abort som gäller.har en 10-åring så jag känner att jag lixom e klar med småbarnsåren.
    plus att jag kan ej föda ett barn med en psykopat,då blir jag aldrig av med mytomanjäkeln.
  • Queentizzan

Håller tummsen att de e negativt då. så du slipper gå genom en abort.  {#lang_emotions_flower}

• Aquagreen
    ensamhemma skrev 2009-04-08 18:38:06 följande:
    fick inte testet,ska iväg o handla ett imorgon så fort jag vaknat till liv.skulle det visa sig vara positivt så är det abort som gäller.har en 10-åring så jag känner att jag lixom e klar med småbarnsåren.plus att jag kan ej föda ett barn med en psykopat,då blir jag aldrig av med mytomanjäkeln.
    Ah okej, hoppas du inte är gravid så du slipper abort *Kram*
  • ensamhemma
    Aquagreen skrev 2009-04-08 17:20:38 följande:
    Hur går det, vad visade testet?Äter bara 36 mg nu men ska gå upp på minst 54 mg, ska fråga läkaren om jag inte kan få prova Ritalin ist för concetra, någon som ätit Concerta och ritalin som kännt skillnad på dem?Någon med ADHD som fått Metamina utskrivet?
    jag är gravid......fan oxå.......
  • Anonym (concerta)

Ursh,det är så jobbigt...min sambo flyttade idag,vi älskar varandra men kan inte leva ihop...vi hamnar i ett ekorrhjul och bara hittar det negativa i allt...det har varit ett skittufft 1 ½ år då jag upptäckt att han knarkat i smyg mm ...kan inte lita på honom och då han inte kan vara helt ärlig så har det kört ihop sig...

så nu beslutade han sig för att flytta och lasset gick idag...jag bara gråter och gråter och känner att allt e så hopplöst...vet inte hur jag ska bli hel igen...

sen har jag barnen hemma och vabbar och måste vara stark för dom :( bläää

Svar på tråden vuxna med adhd add as