• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • tristania
    Kaldorei skrev 2009-04-11 20:52:39 följande:
    Jag mår sämre på hösten å vintern jag. våren och sommaren då lyser jag upp som en tok!
    Jag önskar det var så för mej...men icke.
  • Anonym (Hej)
    minoosmamma skrev 2009-04-11 20:44:25 följande:
    Tror inte det är en utredning dom ska göra nu. Dom verkar vilja att vi ska träffa någon, om det är på bup kanske.Hon visar de flesta tecknen redan nu. Är ofta nästan omöjlig att hantera, och har varit sen hon föddes. Vill bara att hon ska må bra och slippa problem i framtiden som jag och hennes pappa haft.
    vad för diadnos har din man? (du? )

Ville bara berätta hur jag blev bemött då jag kontaktade barn psykolog, att hon ansåg att föräldrar med adhd behöver hjälp isin föräldra roll och att vi som har denna diagnosen behöver mer stöd, och vägledning hur man uppfostrar ett barn, Jag blev väldigt kränjkt av sådan komentar. och svslutade de samtalet henne.

Vad är de för tecken din 1½ åring visar?? Är de NI som ser de? eller även dagis, bvc?

Får jag berätta om vårt barn och olika trots perioder?

Har dem erbjudit er någon "föräldra utbildning" där man även får lära sig trotshantering?
  • ensamhemma
    carita1974 skrev 2009-04-11 18:44:38 följande:
    Hej hej tjejer!Hur mås det?Här är det på väg uppåt iaf...tror jag...Jag tror mitt mående är ¨bättre för att det börjar bli ljusare ute nu...och det känns helt fantastiskt...fick tummen ur röven här för ett tag sen och vårstädade bland kläder.skor,mitt smink...barnens leksaker..jaaa...allt....gubben fråga om jag gick på nått...*s* men det var helt fantastisk...är på bra humör och jag känner att jag orkar ta tag i saker m.mHur mår ni andra nu ?Mår ni bättre nu under vår och sommar????Kram o glad påsk Carira
    vad roligt att höra att det går bra o att du mår bra o får saker oting gjorda,,,,skicka över lite motivation till mig med hihihi.
    jag tror oxå att vädret gör att man blir mer uppåt och positiv.
  • ensamhemma
    Jag mår sämre på hösten å vintern jag. våren och sommaren då lyser jag upp som en tok!
    då är det för mig med,när solen och värmen kommer så blir jag som förbytt...en glad aktiv människa.
    men så fort höstrusket kommer faller jag som en sten....har många ggr funderat på att göra som björnarna och gå i ide....he he
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-12 10:26:17 följande:
    då är det för mig med,när solen och värmen kommer så blir jag som förbytt...en glad aktiv människa.men så fort höstrusket kommer faller jag som en sten....har många ggr funderat på att göra som björnarna och gå i ide....he he
    Är precis som er!!
  • Kaldorei

Hahahaha, jaadu, jag undrar hur många gånger jag slängt ur mig *jag ska fan gå i ide* under nåt av mina utbrott som jag gärna får när det e e höst/vinter. haha

ensamhemma skrev 2009-04-12 10:26:17 följande:
    då är det för mig med,när solen och värmen kommer så blir jag som förbytt...en glad aktiv människa.men så fort höstrusket kommer faller jag som en sten....har många ggr funderat på att göra som björnarna och gå i ide....he he
  • ensamhemma

har funderat så det knakar och kommit framtill ett beslut nu.....på tisdag ringer jag o bokar tid för abort.
    jag har redan ett 10-årigt barn som jag har fullt upp med,jag kan inte ta hand om ett barn till det är omöjligt,o det vore inte rättvist mot barnet heller.
    med andra ord,jag känner att jag ej är lämpad som mamma.
    har ej ngt säkert nätverk eller avlastning,har problem med gubben som inte gör nåt annat än irriterar mig,förväntar sig hemlagad mat varje dag,jag får ej gå som jag vill utan att först tala om det för han fast han gör exakt vad han känner för o jag vet inte ens vart o vem han träffar.
    han ljuger om allt,verkligen allt
    han är 43 år gammal o smygröker hhahahahahahahh
    har hittat sms till en annan kvinna i början av vårt förhållande men han lyckades snacka bort det såklart.
    han säger att han jobbar nätter men jag vet inte ens företagets namn. fattar ni vilken jäkla idiot jag har att göra med...

när jag ser honom känner jag sån stark avsmak och äckelkänslor för honom att jag bara önskar ibland att jag aldrig mött han,misstänker kraftigt att det är ngt fel på han.han kan inte vara frisk.
    men nu gör jag mig själv inte till nåt offer utan har gett tillbaka ordentligt verbalt och satt han på pottan,,,,om nån jäklas med mig så får den dubbelfalt tillbaka om ni hajar vad jag menar??är en mästare på att snacka sönder folk och knäcka deras dåliga ursäkter.

• Licens To Kiss

ensamhemma: Vi finns på avstånd som stöd. Hoppas att det hjälper lite. Jag håller med om att du bör bryta dig loss.

Vad får din man pengar ifrån? Betalar han nåt till era gemensamma räkningar? Är ni skriva som sambo på papper?

• ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-12 11:45:17 följande:
    ensamhemma: Vi finns på avstånd som stöd. Hoppas att det hjälper lite. Jag håller med om att du bör bryta dig loss. Vad får din man pengar ifrån? Betalar han nåt till era gemensamma räkningar? Är ni skriva som sambo på papper?
    tack o lov är vi särbo,bor ett par hundra meter ifrån varandra,jag tog mina nycklar ifrån han förra veckan.
    han har bidragit när vi storhandlat o så o e väldigt generös med pengar o saker.
    han har otroligt mycket pengar under madrassen,vet ej hans bisyssla utan att han jobbar som vakt inom ett stort bolag det är det enda jag vet.
  • Licens To Kiss

ensamhemma, Ok! Ja jag kan ju bara analysera vad han sysslar med men jag inte vill inte ens göra de. Finns flera saker som han kan syssla med som han drar in en jävla massa pengar på.

Svar på tråden vuxna med adhd add as