• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Anonym (Hej)
    Himmelkropp skrev 2009-03-06 11:56:46 följande:
    Jag ser inga likheter men hon får stanna om hon vill
    jag har läst lite på länk och de enda som jag i snabba drag ser som ev liknelser är väl inlärningssvårigheter och beteendeavvikelser
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-06 16:14:55 följande:
    jag har läst lite på länk och de enda som jag i snabba drag ser som ev liknelser är väl inlärningssvårigheter och beteendeavvikelser
    Japp!
  • Anonym (Hej)
    Himmelkropp skrev 2009-03-06 16:24:14 följande:
    Japp!
    då jag talar bara för mig själv. SÅ vet jag inte hur mycket jag har som kan ge personen några råd allid/någon gång. då jag  mer kan lite mer om mitt egna. Så länge jag inte kommer få "skit" för att jag kanske inte kan svara personen på ev frågor, att de inte blir sura miner.. 

(hoppas detta tas rätt, vet nte hur ja ska forumlera mig)
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-06 16:34:17 följande:
    då jag talar bara för mig själv. SÅ vet jag inte hur mycket jag har som kan ge personen några råd allid/någon gång. då jag  mer kan lite mer om mitt egna. Så länge jag inte kommer få "skit" för att jag kanske inte kan svara personen på ev frågor, att de inte blir sura miner..  (hoppas detta tas rätt, vet nte hur ja ska forumlera mig)
    Förstår de! Jag kände mig vilsen när jag läste om diagnosen och de passar inte här.
  • carita1974

Hörrö himmelkropp...hur gör du den där gubben nu rå
    Nyfiken...kan göra typ 4-5 st...men inte den där...kan du göra fler???Kram på du

• carita1974

Ops...såg ej att du svarat...pinsamt....Kram

• Crash Boom Bang
    Anonym (norran) skrev 2009-03-06 07:14:15 följande:
    Crash Boom Bang skrev 2009-03-05 23:18:08 följande: Är det sant? Så skönt att inte vara ensam! Visst var det jobbigt igår att få höra att det faktiskt är något som är fel i min hjärna men det var samtidigt skönt att få det svart på vitt att jag är inte dum! Har du någon diagnos och hur kom de fram till att det var just det? Om du inte tar illa upp av att jag frågar, isf ber jag om ursäkt menar inget illa. Jag vet inte alls hur man gör för att få en sådan utredning men det känns som att det iaf är ett steg på vägen de här testerna som jag får göra nu.. Jag har alltid vetat att jag är annorlunda på något sätt och alltid trott att det är för att jag är dum och korkad.
    Jo de e sant . Jag har inte fått någon diagnos men funderar på att kolla upp de . Jag vet inte heller hur man gör men har fått veta här i tråden att man utreds hos en psykolog . Vad är det för tester du fick göra ? Och var gjore du dom ? ( svara bara om du vill ) . Jag tror verkligen jag ÄR korkad och är rädd jag kommer känna det samma fast man får diagnos .
    Jag tar inte illa vid mig att du frågar vännen , man måste ju fråga annars får man ej veta
  • Kaxelina

Äntligen någon som svarat i tråden. Har väntat typ hela dagen.
    Och det var inte ens till mig :p

• Crash Boom Bang
    Kaxelina skrev 2009-03-06 20:17:41 följande:
    Äntligen någon som svarat i tråden. Har väntat typ hela dagen.Och det var inte ens till mig :p
    hehe då hälsar jag på dig "vink vink"
  • Kaxelina

Hallojsan.

Idag har jag haft ganska mycket "god" energi. Jag har fått sova två nätter irad bra och ganska bra med timmar också. Så jag har faktiskt diskat några större saker och skålar. Hela tre gånger. Det brukar typ aldrig hända mig. Jag har känt mig bra i kroppen och egentligen borde jag fara ut och springa eller på en promenad men det är såååå tråkigt och jobbigt så jag har stannat inne.

Imorgon skall dessutom Moa få ha sin första kompis som skall sova över hos oss. (Ja just det, jag skulle skriva en ny tråd om lite tips) Det var länge sen jag mådde så här bra i både kropp och hjärna.

Svar på tråden vuxna med adhd add as