• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • HellviHumle
    Kaxelina skrev 2009-03-08 14:11:00 följande:
    Tjo. Jag har en gammal och en via facket där jag är sekreterare men törs inte använda den och nu sitter jag på min lilla söta mini-pc som är rosa. Skall fixa en bild på den i min profil.
    Aha, laptop. Jag har en GAMMAL Bondwell bärbar 286. Och en Toshiba pentium 75 MHz.
  • Kaldorei
    Svar på #235
    åååh 3200, är inte det den man kan klippa ut egna skal till? en sån hade jag en gång i tiden, å den äääälskade jag! men ja... när man blir sur så kan man ju råka *tappa* saker i golvet.... var ju inte direkt mitt smartaste move om man säger så.

Har fått låna en gammal nokia nu iaf, av kusinen. Men förhoppningsvis får jag ta över både abonnemang och telefon av en kompis som hjälpt en annan kompis att skaffa, men så betalade aldrig den kompisen.... hur fan kan man missbruka någons förtroende så, å sätta nån annan i skiten förstår jag inte. som tur var så verkar det lösa sig iaf....
  • HellviHumle
    Kaldorei skrev 2009-03-08 15:31:30 följande:
    åååh 3200, är inte det den man kan klippa ut egna skal till? en sån hade jag en gång i tiden, å den äääälskade jag! men ja... när man blir sur så kan man ju råka *tappa* saker i golvet.... var ju inte direkt mitt smartaste move om man säger så. Har fått låna en gammal nokia nu iaf, av kusinen. Men förhoppningsvis får jag ta över både abonnemang och telefon av en kompis som hjälpt en annan kompis att skaffa, men så betalade aldrig den kompisen.... hur fan kan man missbruka någons förtroende så, å sätta nån annan i skiten förstår jag inte. som tur var så verkar det lösa sig iaf....
    Precis den ja. Jag har nog en klippapparat också, nånstans.
  • Kaxelina

Jag har haft mååååånga mobiler jag. Kommer inte ens ihåg vilka jag haft sen jag skaffade min första för 13 år sedan. Jösses vad gammal jag låter.

Har jag meddealt er vilken blogg jag har för mitt as och adhd? Men iaf så har ni länken här. mugglaren.wordpress.com Skriv gärna vad ni tycker.

• Kaldorei
    Svar på #244
    ååh fusk! jag har slängt klippapparaten och telefonen e borta.... men den var ju himlarns trasig ändå så. ÄLSKADE verkligen den. sååå kul att göra egna skal till den. tihi. klippte ut snygga bilder ur tidingar å allt möjligt. haha.
  • Anonym (fia)

Hej,

Jag har nyligen fått add o börjat på concerta, så jojnar er för lite gemenskap

• Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-03-08 17:37:00 följande:
    Hej, Jag har nyligen fått add o börjat på concerta, så jojnar er för lite gemenskap
    Självklart!! Hej
  • Licens To Kiss
    HellviHumle

Jag har blivit av med anoynimteten för en skit grej. Hade glömt att jag postat de och de var fel placerad. Griniga moderatorerna är.
  • HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-03-08 18:11:21 följande:
    HellviHumle

Jag har blivit av med anoynimteten för en skit grej. Hade glömt att jag postat de och de var fel placerad. Griniga moderatorerna är.
    Vilken tur du har. Jag vill att de ska ha en knapp där man kan avstå anonymiteten men det finns inget intresse för att tillgodose mina krav.
Svar på tråden vuxna med adhd add as