• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • HellviHumle
    Kaldorei skrev 2009-03-08 12:08:27 följande:
    åååh. jag e ARG! min tele har varit dum i flera veckor nu! Nu dör den flera gånger om dagen. måste ha den på ljudlöst helatiden annars ligger den å piper att det e slut på batteri HEEEELATIDEN. så jag missar ju samtal helatiden också för det e inte alltid jag känner att den vibrerar. inte tusan har man råd att köpa nån ny tele heller direkt.... min tele betyder ju mkt för mig, för det e ju den som får mig att kunna sova..... jag MÅSTE spela mobilspel tills jag i princip somnar ifrån telefonen...... =/ snart kastar jag den i golvet..... eller det borde jag gjort för längelängelängesen...... men då står jag ju HELT utan tele..... åååh jag e så ARG!
    Kan du inte få tag på ett nytt batteri? Clas Ohlson säljer ju så'na.
  • Kaldorei
    Svar på #231
    Köpte nytt batteri i december, tror knappast det tagit slut redan.... den bettedde sig precis såhär då också, men sen funkade den bra med batteriet i kanske 3 veckor, sen fortsatte den å krångla å nu e den DÖKRÅNGLIG!
  • HellviHumle
    Kaldorei skrev 2009-03-08 13:40:04 följande:
    Köpte nytt batteri i december, tror knappast det tagit slut redan.... den bettedde sig precis såhär då också, men sen funkade den bra med batteriet i kanske 3 veckor, sen fortsatte den å krångla å nu e den DÖKRÅNGLIG!
    Aha, har du ingen bekant med ett gäng mobiler? Det finns många som har mobiler de inte använder. Jag köpte min första begagnad men sedan har jag hållit mig flytande på så'na som andra kasserat.
  • Kaxelina

Jag har en gammal nokia 6630 om du är intresserad. Har varit låst en gång i tiden men inte nu längre men dom gamla "inställningarna" så som startbild finns kvar.

• HellviHumle
    Kaxelina skrev 2009-03-08 13:54:04 följande:
    Jag har en gammal nokia 6630 om du är intresserad. Har varit låst en gång i tiden men inte nu längre men dom gamla "inställningarna" så som startbild finns kvar.
    Nu har jag en 3200 tror jag. Har haft senaste fyra åren. Funkar ännu efter ett batteribyte. Så jag passar.
  • Kaxelina

Jag är en samlare utav prylar. Mobiltelefoner, tv-spel, och lappisar och liknande saker. Inte speciellt billigt att vara gift med mig. {#lang_emotions_tongue_out}

• HellviHumle
    Kaxelina skrev 2009-03-08 14:04:04 följande:
    Jag är en samlare utav prylar. Mobiltelefoner, tv-spel, och lappisar och liknande saker. Inte speciellt billigt att vara gift med mig.
    Lappisar?
  • Kaxelina

Tjo. Jag har en gammal och en via facket där jag är sekreterare men törs inte använda den och nu sitter jag på min lilla söta mini-pc som är rosa. Skall fixa en bild på den i min profil.

• Anonym (ADHD?!!)

Hallå jag tror jag slänger in min damp-kappa och lämnar in för gott!! Det suger verkligen idag, vill ha spänning,äventyr och träffa nya människor och leva som en tonåring och bara ligga och kräkas i en gränd

• Kaxelina
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-03-08 14:12:24 följande:
    Hallå jag tror jag slänger in min damp-kappa och lämnar in för gott!! Det suger verkligen idag, vill ha spänning,äventyr och träffa nya människor och leva som en tonåring och bara ligga och kräkas i en gränd
    Hajar inte så mycket men du verkar glad iaf.

Här är bilden www.familjeliv.se/hem/kaxelina/gallery/php1pydg0.jpg
Svar på tråden vuxna med adhd add as