LindaPalm skrev 2009-04-02 10:37:08 följande:
Vad jobbigt det låter för dig!Förstår din oro! jag ska hålla alla tummar och tår att värdena går ner och att bebis åtminstone stannar inne till 30 fulla veckor UTAN komplikationer för det! tränga sig på o tränga sig på ;)tråden är till för alla som vill och det e bara "skönt" med ytterligar människor att ventilera med.Tycker också det låter som hepatos. tydligen är just handflator och fotsulor något tecken på om det är hepatos. har
iaf fått den frågan varje gång i början, om det kliar under fötterna och i händrna, innan provsvaren kom.Du kommer antagligen precis som vi andra att få medicinen Ursofalk. Inte få riktiga svar av läkarna eller helt olika svar av läkarna och sen oroa dig till max samtidigt som du kliar ihjäl dig. Själv har jag sagt under ett par veckor nu att det är psyket nästa för klådan kombinerat med oron är jä
ttejobbig.Fråga om du kan få Tavigyl utskrivet för klådan om det tar lång tid innan du får komma och testa dig och få provsvaren.Tyckte inte de hjälpte mig specillt myckt mer än att man blir jättetrött och sover bort någon timme utan klåda innan det börjar om igen.Lycka till.
Ja, här är oron stor då jag inte vet något om hepatos.
Tog prover idag på vc men får inga provsvar fören nästa vecka så jag kommer riva sönder mej ännu mer fram tills dess.
Jag hoppas hur det än går att jag kan få något som kan lindra klådan då jag inte står ut.
Har snart inget skinn kvar om det ska fortsätta så här.
Vill snart inte har några kläder på mej då det känns som om att det förvärrar klådan så fort jag rör på mej.
Hoppas jag får bra svar nästa vecka och tack för välkomnandet!