• Ulrika1

hepatos

Hej!
    Någon som vet hur snabbt värdena kan stiga? Jag testade mig för lite drygt en vecka sedan och det visade inget men nu har det börjat klia rejält och jag har inte ny tid förrän på fredag vilket innebär två veckor mellan provtagningarna. Funderar på om jag ska ringa och höra om jag kan komma tidigare.

• Svar på tråden hepatos
  • hjert

Jag har fortfarande inte fått någon bebis. Var inne i tisdags igen, men jag var helt stängd o eftersom dom redan prövat den igångsättning dom kunde utan att det fungerade så ville de inte göra mer (eftersom värdena gått ner o de inte är farligt för barnet) Så jag får vänta på att komma igång av mig själv. Har ju en vecka kvar nu. Men ursofalken tar slut om 3 dagar så jag hoppas att lillen kommer innan. Det var ju ingen billig medicin direkt, vet ni om den finns i mindre förpackingar förresten?

• iii83

Hjert, tror inte det, löste ut innan min lilla föddes, för hur mkt pengar som helst!

Välkommen lilla Kajsa!!!

• LindaPalm

Hjert, jag har nog lite kvar om du vill ha så kan jag skicka istället för att det ska lämnas in på apoteket igen...

• hjert
    LindaPalm skrev 2009-04-17 12:56:51 följande:
    Hjert, jag har nog lite kvar om du vill ha så kan jag skicka istället för att det ska lämnas in på apoteket igen...
    Jo det är väl klart att jag inte säger nej till om du är så snäll, mina tar slut på måndag. Kan ju betala fraktkostanden om du vill.
  • WilliamNellyJamie

ja jag hade fått så bra värden sist men nu har de gått upp igen och klådan kom i natt igen har varit borta ett tag

var på spec mvc i dag vi har ganska många grejer att gå igenom

men ska ta nya prover på mån hoppas de gått ner!!!!!!! vill inte ha mer klåda

cte och blodprov kommer göra det 2 gånger i veckan men jag har itne fått någon snitt tid ännu men vad de lutar åt nu är 8 maj då är jag 34 v och det är ingen fara för barnet längre 8-15 maj men ajg vill 8 maj

Vi trodde vi hade allt men så fick veta att vi väntade dig........snart snart får vi träffa dig
  • luspudel

Hej alla, slänger in lite frågot här

Är i v 30+0 imorgon, och har en sådan extreem klåda på hela kroppen... Är så sönderriven och sårig Dock kliar det inte under fötterna eller i handflatorna, inte nämnvärt iallafall.
    Idag fick jag nog och ringde min BM, och jag ska få komma imorgon bitti redan och ta blodprov då. Men... Hur vanligt är det att man har sån här klåda, utan att ha hepatos? Eller kan jag i princip räkna med det? Och hur lång tid tar det innan man får provsvaren, måste jag gå ovetande hela helgen...?

• iii83

1 på 100 000 ungefär, om det visar sig vara så. välkommen till tråden, vi stöder varandra så gott det går.

• luspudel

Tack Hoppas ju att det inte är det såklart, men det kanske inte finns så mkt annat det kan vara med denna klåda... Fy, det är verkligen vidrigt! Man är ju inte precis snygg, sår precis överallt

• Ulrika1

Ja hepatosen är inte att leka med. Allt kretsar kring detta kliande. Jag får besked på mina prover samma eftermiddag som jag tagit dem. Tyvärr tar inte medicinen ner mina värden men de hade säkert varit betydligt högre om jag inte ätit dem. Vissa dagar orkar jag knappt gå ur sängen för allt kretsar kring detta kliande, blir tokig snart.Men på måndag är det slut för min del,längtar..

Svar på tråden hepatos