• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-05 20:50:34 följande:
    thezz... nää ska han försvinna helt 2 1/2 v??? uschaMagda... gott kan bara bli gott
    Jo så är det, min ångestfaktor är ganska hög när det komme rpå tal. Har mått skitdåligt över det... men men vad göra..
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-05 20:52:22 följande:
    Jo så är det, min ångestfaktor är ganska hög när det komme rpå tal. Har mått skitdåligt över det... men men vad göra..
    Förstår dig faktiskt! Jag hade oxå haft ångest o varit urförbannad o less o allt möjligt, men som du säger, vad ska man göra! o du kommer klara det finfint! kommer han bara i tid så hinner han ju vara hemma första  veckorna iaf...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA
    Thezzizen skrev 2009-04-05 20:46:20 följande:
    Sluta frestas med limpmacka!!!! fasen glömde ju helt bort att vi behövde bröd idag när vi var iväg. Vi har en skiva kvar o den lär ju sparas till lovisa imorrn bitti suck..
    har du inge hårdbröd? så gott ju! men ost på, typ det ända jag äter i mackväg nästan.
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-05 20:54:11 följande:
    Förstår dig faktiskt! Jag hade oxå haft ångest o varit urförbannad o less o allt möjligt, men som du säger, vad ska man göra! o du kommer klara det finfint! kommer han bara i tid så hinner han ju vara hemma första  veckorna iaf...
    Ja huga vad jag mått dåligt.... men jag tror m in mor komme rha semester då också. Dagtid går det väl an, men kvälls- och nattetid kommer det bli vidrigt nu när lovisa sover extremt dåligt... så det är ju då man behöver avlastning..

Jo de tio pappadagarna kommer väl kanske hinnas med... Och man kan ju hoppas, har haft tre ordentliga sammandragningar idag. Alltid något
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-05 20:59:59 följande:
    Ja huga vad jag mått dåligt.... men jag tror m in mor komme rha semester då också. Dagtid går det väl an, men kvälls- och nattetid kommer det bli vidrigt nu när lovisa sover extremt dåligt... så det är ju då man behöver avlastning..Jo de tio pappadagarna kommer väl kanske hinnas med... Och man kan ju hoppas, har haft tre ordentliga sammandragningar idag. Alltid något
    Nätterna ja, fyyyy men du kommer klara det o har din mams sem då så kanske hon kan sova hos dig någon natt...

Prata inte om SD.. har haft grymma sådana idag beror nog iof på att vi för omväxlingsskull "fått till det" idag men det har ilat isat o hållt på rejääält där nere idag ihop med många hårda o onda SD...
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-05 21:14:09 följande:
    Nätterna ja, fyyyy men du kommer klara det o har din mams sem då så kanske hon kan sova hos dig någon natt...Prata inte om SD.. har haft grymma sådana idag beror nog iof på att vi för omväxlingsskull "fått till det" idag men det har ilat isat o hållt på rejääält där nere idag ihop med många hårda o onda SD...
    fasen hanna, du kommer springa förbi... fasen vad vi knäpper här.... händer inte ett skit förutom att man blir stelare i kroppen..
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-05 21:16:18 följande:
    fasen hanna, du kommer springa förbi... fasen vad vi knäpper här.... händer inte ett skit förutom att man blir stelare i kroppen..
    Närå kommer jag INTE göra... 23:e har jag ju sagt o 19 kan jag gå med på... men inte innan...

Loggar ur för natten... kramisar
  • MagdaA

kakan var MYCKET god!  nu blir det sängen här. natt natt!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • 2007

Godmorgon!!!

Hoppas att ni alla haft en bra helg. Själv känner jag mig utvilad efter en helg med mycket sol och grejande hemma. Lördagen var helt underbar med fika och lunch ute på altanen. Det var så varmt att vi satt i t-shirt och byxor. Nu är våren äntligen här.

Grattis till lillkillen Lättja, riktig liten going.

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Thezzizen

Min dotter ligger och sover.... *svimmar*

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7