• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • 2007
    Thezzizen skrev 2009-04-06 07:37:32 följande:
    Min dotter ligger och sover.... *svimmar*
    Skönt, passa på och njut....
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Thezzizen

Sådär. Lugnet var kort. Nu har jag lämnat dotter på dagis och karl på lassarettet. varit och handlat god frukost till mig själv och ska nu njuta av den och morrontidningen...

Någon mer som har måltidskaos hemma? jag funderar allvarligt på att skita o ge ungen mat. På dagis funkar det ju såklart. Här ska det inte användas bestick, allt äts med händerna om det ens hamnar i munnen istället för på bord golv, kläder, vattenglas ska vältas eller kladdas i med händerna. Ja typ allt för att inte äta... Så jädra trött på skiten.. Och vet nu inte alls hur jag ska göra? Har ni några tips på hur man ska bemöta sånt... jag blir ju fly förbannad och det hjälper ju bevisligen inte..

• Hannnas

morron

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • 2007

Hanna: Trodde nästan att ni åkt till förlossningen då du inte varit inne på morgonen. Men inte riktigt ännu, eller???

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Thezzizen

Hanna, har ni tänkt ha ngn vagnsleksak på P & T

• Hannnas
    2007 skrev 2009-04-06 10:24:15 följande:
    Hanna: Trodde nästan att ni åkt till förlossningen då du inte varit inne på morgonen. Men inte riktigt ännu, eller???
    Galen el inte än! nej nej neeej
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Pirrig idag =)
    Ska gå över till banken å boka ett möte med vår "banktant" idag för att få ett nytt lånelöfte .... åh. Vi vill verkligen ha huset!

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7