• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • 2007
    Hannnas skrev 2009-04-06 10:30:43 följande:
    Galen el inte än! nej nej neeej
    Vet att du vill vänta till efter påsk, så vi får väl hoppas att Ylva tycker likadant....
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-04-06 10:45:59 följande:
    Pirrig idag =) Ska gå över till banken å boka ett möte med vår "banktant" idag för att få ett nytt lånelöfte .... åh. Vi vill verkligen ha huset!
    Men hur vaar det med visning och sånt? Hur mkt kan ni tänka er att ge?
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-06 10:45:59 följande:
    Pirrig idag =) Ska gå över till banken å boka ett möte med vår "banktant" idag för att få ett nytt lånelöfte .... åh. Vi vill verkligen ha huset!
    Spännande o jag undrar samma som Thezz??

C... jo det hoppas jag verkligen, men det tror jag faktiskt, tror hon kommer rätt punktligt ändå
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

ÄCKELVARNING

Alltså, pinigt men men, det är ju ni ... jag har varit "hård" hela gravven precis som förra... minns att jag blev "softare" innan förlossningen sist men jag minns inte hur tätt inpå? Minns ni andra hur det var för ER?

Sorry frågan

• Honeyflowers

Hanna: Kvällen innan Max föddes

Hannnas skrev 2009-04-06 11:12:37 följande:
    ÄCKELVARNINGAlltså, pinigt men men, det är ju ni ... jag har varit "hård" hela gravven precis som förra... minns att jag blev "softare" innan förlossningen sist men jag minns inte hur tätt inpå? Minns ni andra hur det var för ER?Sorry frågan
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-06 11:14:30 följande:
    Hanna: Kvällen innan Max föddes
    OJ

Är riktigt risig i magen o jag har inte ätit nåt konstigt alls.. jaja jag minns inte hur det var sist bara ATT det var så, inte hur tätt inpå det var så
  • Thezzizen

Hanna, jag var ju det nästan hela veckan (hon kom ju på lördagen).. och har varit det tillofrån nu också faktiskt. Tror det trycker bra på tarmen..

Har ju fått den där skitapåsig känslan redan fast bebisen ligger högt upp suck..

Så nu har jag iaf dammsugit... alltid ngt. blir så jädra lerigt o grusigt nu när man har lervälling på framsidan o sen katerna släpar ju in det ena o de andra..
    Ska väl röja lite i köket nu å... och sen vika de tvättade bebiskläderna..

Och fy vilka tråkiga kläder det var, hade trott lovisa hade mkt finare bebiskläder måste jag säga.. de fina är ju rosa eller klänningar o de lär jag väl inte få använda.. Vill verkligen handla nytt nu och så kan man inte suck..

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-06 11:36:56 följande:
    Hanna, jag var ju det nästan hela veckan (hon kom ju på lördagen).. och har varit det tillofrån nu också faktiskt. Tror det trycker bra på tarmen..Har ju fått den där skitapåsig känslan redan fast bebisen ligger högt upp suck..Så nu har jag iaf dammsugit... alltid ngt. blir så jädra lerigt o grusigt nu när man har lervälling på framsidan o sen katerna släpar ju in det ena o de andra..Ska väl röja lite i köket nu å... och sen vika de tvättade bebiskläderna.. Och fy vilka tråkiga kläder det var, hade trott lovisa hade mkt finare bebiskläder måste jag säga.. de fina är ju rosa eller klänningar o de lär jag väl inte få använda.. Vill verkligen handla nytt nu och så kan man inte suck..
    Gött att höra att du har samma "probs" som jag, så vi håller dealen
  • Kickan 84

Har inte varit risig alls i närheten av förlossningarna, men då har ju ingen av mina hittat sig ut frivilligt

• snöstjärna

Hanna & Thezz:

Visningen är den 18:e, så det är ett tag kvar. Längtar som bara den! Var dit å kikade lite utanför igår =) Har en hästhage inte långt i från, sjöutsikt med ... oh. *drömmer*

Vi hade ett lånelöfte för typ 5 år sen på 900 000, å det är väl ungefär där vi kommer dra gränsen tror jag, även om vi får låna mer ...  vi får se vad banken säger.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7