Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
ÄCKELVARNING
Alltså, pinigt men men, det är ju ni ... jag har varit "hård" hela gravven precis som förra... minns att jag blev "softare" innan förlossningen sist men jag minns inte hur tätt inpå? Minns ni andra hur det var för ER?
Sorry frågan
Hanna: Kvällen innan Max föddes
Hanna, jag var ju det nästan hela veckan (hon kom ju på lördagen).. och har varit det tillofrån nu också faktiskt. Tror det trycker bra på tarmen..
Har ju fått den där skitapåsig känslan redan fast bebisen ligger högt upp suck..
Så nu har jag iaf dammsugit... alltid ngt. blir så jädra lerigt o grusigt nu när man har lervälling på framsidan o sen katerna släpar ju in det ena o de andra..
Ska väl röja lite i köket nu å... och sen vika de tvättade bebiskläderna..
Och fy vilka tråkiga kläder det var, hade trott lovisa hade mkt finare bebiskläder måste jag säga.. de fina är ju rosa eller klänningar o de lär jag väl inte få använda.. Vill verkligen handla nytt nu och så kan man inte suck..
Har inte varit risig alls i närheten av förlossningarna, men då har ju ingen av mina hittat sig ut frivilligt
Hanna & Thezz:
Visningen är den 18:e, så det är ett tag kvar. Längtar som bara den! Var dit å kikade lite utanför igår =) Har en hästhage inte långt i från, sjöutsikt med ... oh. *drömmer*
Vi hade ett lånelöfte för typ 5 år sen på 900 000, å det är väl ungefär där vi kommer dra gränsen tror jag, även om vi får låna mer ... vi får se vad banken säger.