• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:23:27 följande:

Thezz: Hade ju inga problem att komma igång på det så att säga så jag tyckte inte att det var några problem faktiskt... men det är ju väldans olika. Tror ju att slutskedet hade gått i dunderfart även om jag inte blivit igångsatt.
    nä funkar det så är det ju kanon. på mig hände ju nada förutom att det gjorde jävligt ont
  • Kickan 84

Thezz: Hoppas att du kommer igång spontant och att kroppen verkligen jobbar på...

• MagdaA

Kickan: jo, sant. å här blir vi kvar, nu vill vi bara få ordning på övervåningen...

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Kickan 84

Magda: Måste kännas ganska skönt ändå, jag bävar redan för att flytta... fy fasen!

• zagolik

Heeeej!!!

Här kommer jag skiiiiiiit nervös!!! Ska till läkaren kl 15 på samtal och ett UL! Så nojjig! Fattar det inte för den känslan kom nu liksom! Helt sådär bara! Men men allt är säkert bra men ändå....har ändå en konstig känsla som spökar runt mig....kanske för så många i min närhet fått missfall och sen fått veta genom Ul att barnet inte lever när dom ska kolla. Men nä för katten jag ska inte tänka så men ni vet...man är ju knas.

Jag har inte varit här på några dagar för jag har mått så illa och inte orkat sitta vid datorn. Toa som gäller till 100% då! Bläk!

Nu ska vi äta lite sen lunch sen ska jag plocka upp här hemma innan farmor kommer och ska passa Emil! Set ut som en bomb slagit ner här

♥ Emil 080327♥
  • Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:28:47 följande:

Thezz: Hoppas att du kommer igång spontant och att kroppen verkligen jobbar på...
    Vi kan ju hoppas att kroppen fattar läget denna gång. Kommer ju inte kunna få ngt värkstim denna gång heller pga snittet.

Zago, så trist att du mår så dåligt! Hoppas du får se en livlig krabat i eftermiddag!!!
  • numberone

Om jag berser från ryggen denna gången så mår jag oförskämt bra när jag är gravid.... visst en del illamåeende men inte kräkts en enda gång.... Å de som säger att man mår jäääätte illa om man väntar en flicka... tycker det verkar tvärtom

• Thezzizen
    Honeyflowers skrev 2009-04-06 12:41:22 följande:
    Ni som blivit snittad, har ni blivit sjukskriva efteråt?!
    Nä ingen sjuksskrivning bara vanlig fp
    numberone skrev 2009-04-06 12:42:09 följande:
    Om jag berser från ryggen denna gången så mår jag oförskämt bra när jag är gravid.... visst en del illamåeende men inte kräkts en enda gång.... Å de som säger att man mår jäääätte illa om man väntar en flicka... tycker det verkar tvärtom
    Måste säga att jag är ganska tacksam, mår ju mycket bättre i slutet nu än med lovisa. Iof hade jag ju blödningsproblemen då. men ingen foglossning inget illamående inget! fast nu börjar det bli tungt, inte så jag går en timmes promenad utan probs nu precis.. inte lika svullen och inte lika ont i knäna pga tyngden.

Hoppas det håller i sig hela vägen för dig, hade du fått snittdatum än?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7