Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:23:27 följande:
Thezz: Hoppas att du kommer igång spontant och att kroppen verkligen jobbar på...
Kickan: jo, sant. å här blir vi kvar, nu vill vi bara få ordning på övervåningen...
Magda: Måste kännas ganska skönt ändå, jag bävar redan för att flytta... fy fasen!
Heeeej!!!
Här kommer jag skiiiiiiit nervös!!! Ska till läkaren kl 15 på samtal och ett UL! Så nojjig! Fattar det inte för den känslan kom nu liksom! Helt sådär bara! Men men allt är säkert bra men ändå....har ändå en konstig känsla som spökar runt mig....kanske för så många i min närhet fått missfall och sen fått veta genom Ul att barnet inte lever när dom ska kolla. Men nä för katten jag ska inte tänka så men ni vet...man är ju knas.
Jag har inte varit här på några dagar för jag har mått så illa och inte orkat sitta vid datorn. Toa som gäller till 100% då! Bläk!
Nu ska vi äta lite sen lunch sen ska jag plocka upp här hemma innan farmor kommer och ska passa Emil! Set ut som en bomb slagit ner här
zago- gud vad jag lider med dig som mår så illa även denna gravv...*kram*
Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:28:47 följande:
Ni som blivit snittad, har ni blivit sjukskriva efteråt?!
Om jag berser från ryggen denna gången så mår jag oförskämt bra när jag är gravid.... visst en del illamåeende men inte kräkts en enda gång.... Å de som säger att man mår jäääätte illa om man väntar en flicka... tycker det verkar tvärtom