• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-04-06 12:35:50 följande:
    zago- gud vad jag lider med dig som mår så illa även denna gravv...*kram*
    Tack Det är sååå jobbigt för jag har noll matlust och när jag väl äter så kommer det upp. Med Emil mådde jag ju illa i början men det vände från v. 19-28 sen så blev det som det är nu för mig. Så det är väl bara och hoppas på det vänder snart. V 12 i morgon så det är några veckor kvar och pinas om det ska bli samma.

Kraaaaam!!!
    Thezzizen skrev 2009-04-06 12:39:17 följande:
    Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:28:47 följande: Vi kan ju hoppas att kroppen fattar läget denna gång. Kommer ju inte kunna få ngt värkstim denna gång heller pga snittet.Zago, så trist att du mår så dåligt! Hoppas du får se en livlig krabat i eftermiddag!!!
    Ja,det är kämpigt!!! Tack!!! Hoppas med att det är liv på skärmen i em. Så jäkla nervös!
    ♥ Emil 080327♥
  • numberone

Thezz:

Skönt att det känns bättre för dig.....långa promenader kan man ta sen, just nu nöjer jag mig med att gå å hämta tidningen och till bilen

Vi ska boka snitt-datum den 15 april....

• zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-04-06 12:53:11 följande:
    zago: det är nog en bebis där eftersom du mår så pas dåligt Man får se det positivt vettu!
    Jo,det är det säkert...har så svårt och va positiv när jag bara spyr. Sänker humöret och lusten att njuta. Men men tur då jag har er mina vänner

Nä,nu ska jag ta hand om emil!!!

Kram!!!
    ♥ Emil 080327♥
  • Honeyflowers

zago: Förstår helt klart att du inte orkar va positiv när du spyr!!!!!! Vem skulle kunna det??!
    Lycka till i em. Hör av dig sedan!
    kram

• MagdaA

Kickan: ja, flytta vill jag inte göra igen, sååå mkt grejer man samlar på sig när man bor i hus och har utrymme både på vinden och i lagårn.... får vi bara ordning här, övervånigen och gården, komemr det bli kanon! Trivs så himla bra här ute i skogen

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • snöstjärna

Så då har vi bokat möte med banken i morgon, spännande.
    Ska sätta mig å skriva ut och skriva ner allt jag ska ha med mig här i kväll.

Å i morgon kommer tvättmaskinen, köpt en egen för att slippa allt tjaffs med dem i föreningen. Suck.  Fick ett kanonbra pris. Min pappa e expert på att pruta =P Han lyckades få ner priset på maskinen från 7995:- till 5000:- så vi sparar 3000:-!! =))

Iofs gjorde de ju mycket till att lillebror köper en likadan samtidigt, så vi köper två på samma gång =)  Men snacka om att man blir nöjd! =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • zagolik

Fick se en liten bebis som rörde sig jätte mkt och så fick vi se hjärtat picka på

*lycklig*

♥ Emil 080327♥
  • MagdaA

tillbaka från bvc. Alex fick godkänt. Lite sen med pratet men det visste vi ju redan. 13,6 kg, 88,5 cm. Hans viktkurva är hur jämn som helst, strax över normalkurvan, längdkurvan är som ett vågigt hav, nu senast ett rejält kliv uppåt.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7