Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Thezz:
Skönt att det känns bättre för dig.....långa promenader kan man ta sen, just nu nöjer jag mig med att gå å hämta tidningen och till bilen ![]()
Vi ska boka snitt-datum den 15 april....
zago: det är nog en bebis där eftersom du mår så pas dåligt
Man får se det positivt vettu!
zago: Förstår helt klart att du inte orkar va positiv när du spyr!!!!!! Vem skulle kunna det??!
Lycka till i em. Hör av dig sedan!
kram
Kickan: ja, flytta vill jag inte göra igen, sååå mkt grejer man samlar på sig när man bor i hus och har utrymme både på vinden och i lagårn.... får vi bara ordning här, övervånigen och gården, komemr det bli kanon! Trivs så himla bra här ute i skogen ![]()
Så då har vi bokat möte med banken i morgon, spännande.
Ska sätta mig å skriva ut och skriva ner allt jag ska ha med mig här i kväll.
Å i morgon kommer tvättmaskinen, köpt en egen för att slippa allt tjaffs med dem i föreningen. Suck. Fick ett kanonbra pris. Min pappa e expert på att pruta =P Han lyckades få ner priset på maskinen från 7995:- till 5000:- så vi sparar 3000:-!! =))
Iofs gjorde de ju mycket till att lillebror köper en likadan samtidigt, så vi köper två på samma gång =) Men snacka om att man blir nöjd! =)
Fick se en liten bebis som rörde sig jätte mkt och så fick vi se hjärtat picka på
*lycklig*
Zago:
Gud va mysigt! =) *avis*
Längtar så till det är vår tur igen ..
tillbaka från bvc. Alex fick godkänt. Lite sen med pratet men det visste vi ju redan. 13,6 kg, 88,5 cm. Hans viktkurva är hur jämn som helst, strax över normalkurvan, längdkurvan är som ett vågigt hav, nu senast ett rejält kliv uppåt.