• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

Hej hej! sitter och mumsar rester från igår till lucnh. Alex somnade på vägen hem från dagis så han ligger i vagnen nu, ska ta å städa innan det är dax att åka till bvc för 18 mån kollen, lite sent ja... men ska bli spännande å se hur lång och tung han är. Har vägt han hemma maen litar inte alls på den vågen.

I em kommer min mamma och lillasyster ner en sväng, lillasyster stannar till ons el tors. Hon ska ha prao med mig tis-ons.

Hanna: jag har ju världens problemmage, typ alltid lös och obalanserad, men under graviditeten var jag bättre än nånsing, lagom hela tiden. Minns inte att det var npn skillnad, men sen så startade det ju lite annars för mig också, liksom bara släppte efter dom tagit cerklaget, ingen långsam mognad som normalt.

Kickan: här blir det inget husköp, vi lär nog bli kvar här där vi bor, men om vi får köpa det vetti katten?!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Kickan 84

Ser jättemysigt ut

Här kommer det ju dröja säkert en 7-8 år innan det blir hus, M har ju 4 år kvar av sin utbildning och sedan vill vi bli av med studieskulderna och sedan spara samman en vettig insats... lär ju ta ett tag...

• Thezzizen

Snö, åh det är såå drygt att behöva vänta på visning...

kicka, men nu har jag helt missat june, det blev inte spontan fl där inte, satte de igång dig? *hjärnsläpp*

Så nu ska jag vika tvätt här i soffan. Räknat till tre bruna och tre vita småbyxor, lus ett par randiga och ett par mossgröna. Riktigt upphetsande till bebisen :-/. Vill ha nytt!!!!!

• Kickan 84

Magda: Men ni bor ju i hus iallafall!

Gud vad jag längtar ut på landet ibland...

• Kickan 84

Thezz: Hade ju vattenavgång utan värkstart, så de satte värkstimulerande dropp när jag var öppen 3 cm.

• Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-06 12:16:34 följande:

Thezz: Hade ju vattenavgång utan värkstart, så de satte värkstimulerande dropp när jag var öppen 3 cm.
    Just ja, så var det.... värkstimulerande... det är ju verkligen en hit..
  • snöstjärna

Thezz:
    Ja jag antar att vi måste det =)
    Eftersom de kommer att ta bud ..
    Ska ringa å prata mer med mäklaren tror jag, vill verkligen ha detta!

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Kickan 84

Thezz: Hade ju inga problem att komma igång på det så att säga så jag tyckte inte att det var några problem faktiskt... men det är ju väldans olika. Tror ju att slutskedet hade gått i dunderfart även om jag inte blivit igångsatt.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7