Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
BOKTIPS!
hej hej! va lugnt det var här idag då. Nyss hemkommen från jobb. så himla skönt att kunna sätta sig vid datorn en stund SJÄLV. Min syster sitt eroch leker med Alex i ahns rum
Ska iväg på jobb i kväll igen, vet inte än hur jag ska orka men jag hoppas få lite energi av middagen.
angiee: Får du provision för sålda EX?
Hej,hej!
Väntar på att Henke ska komma hem och ta hand om Emil. Han är såååå jobbig idag. Sätter sig bara och gråter om inte man bär på han!!! Jag orkar inte det idag. Klängapa är hans namn idag.
Vi har varit ute och gungat men annars så är det inte mkt som gjorts här idag.
Jo,jag har iof tvättat 2 maskiner och kört diskmaskinen.
V.12 idag och efter att fått sett bebisen så känns det jätte bra nu. Bara illamåendet försvann!
Imorgon är det påskfest på öppna förskolan. Vet inte riktigt vad jag ska ta på emil om han ska va påskgubbe. Tips??
zago: ett "huckle" på huvudet och ett förkläde på kroppen kanske..
Grattis förresten till ett lyckat UL igår!!!!!!
Zago... uscha vad jag lider med dig o ditt illamående
... vet inte vad du ska ha på emil faktiskt... dagis sa till mig idag att de ska vara utklädda här imorgon med men jag har faktiskt inget sånt, nada! så de får fixa det själva... orkar inte med sånt just nu heller...
Honey. Tack!!!
Du vet man nojjar sig i onödan
Jag har inget litet förkläde och ingen scarve som passar till han...mina kommer bli som någon slagt turban på han
Tack ändå för tipset...
Hanna: Ja,fy katten.. jag skulle göra vad som helst för bli av med det!!! Bläk!
Förstår du inte orkar! Jag hörde att någon av de andra mammorna skulle måla mustach och fråknar men jag vet inte...emil känns så liten för det och sen målar man med kajal då?? Och hur lyckas man få bort det sen??
Nä,jag tror vi går dit utan att klä ut oss.
Smidigast!!!