• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Jessica26

Hej tjejjer.
    Ucsh vad jag är dålig på att skriva här inne *skäms*

Angie hoppas att allt löser sig med husbygget vi är också jättesugna på nytt men vi står ju redan med 2 hus

No vad jobbigt att behöva fajtas hela tiden över sånt man faktiskt är berättigad till
    Jag hoppas verkligen det löser sig för er med vagnen då det är en väldigt viktig del.

Själv är jag skit nervös för Ulet imorgon. Fått för mig att bebis inte lever längre, har ju kännt några direkta rörelser de senaste dagarna men sen och andra sida är jag bara i v.19 idag... Får väl se vad dem säger i Lund imorgon helt enkelt, det ligger ju utanför vad jag kan göra ändå.

Kram på er

• Hannnas

Morron

Känns lite bättre i kroppen idag, så jag ska nog ut o skrubba nederdelen på flaggstången o räffsa lite mer löv iaf far kommer hit o målar sista strykningen i M:ets rum idag, han har fått för sig att det är farligt för mig att klättra upp o ner på en stege så han envisas jaja då hinner jag ju med annat... kanske kan man slänga in en lakantvätt som får torka ute i solen idag

Thezz... hur mår R nu på morgonen/idag?

Jessica.... lycka till på UL idag, kommer säkert på jättebra!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Morrn!

Jösses, snart vankas det fler bebisar i tråden. Inte alls långt kvar nu ju för er Hanna och Thezz!

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-04-07 08:32:16 följande:
    Morrn!Jösses, snart vankas det fler bebisar i tråden. Inte alls långt kvar nu ju för er Hanna och Thezz!
    sccchhhyyyyyyy
  • after eight
    Hannnas skrev 2009-04-07 10:30:02 följande:
    sccchhhyyyyyyy
    Jaja, stoppa du huvudet i sanden ett tag till, men ut ska hon ju.
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-04-07 10:46:41 följande:
    Jaja, stoppa du huvudet i sanden ett tag till, men ut ska hon ju.
    *tralalala*

atruts
  • after eight

*trallar med Hanna och täcker över hennes strutshuvud med mer sand* Tralalalalalalaaa!

• Hannnas
    after eight skrev 2009-04-07 11:07:57 följande:
    *trallar med Hanna och täcker över hennes strutshuvud med mer sand* Tralalalalalalaaa!
  • jazzy

usch...fick bara 3% i löneökning!!!!!!!!

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7