Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Hej tjejjer.
Ucsh vad jag är dålig på att skriva här inne *skäms*
Angie hoppas att allt löser sig med husbygget vi är också jättesugna på nytt men vi står ju redan med 2 hus
No vad jobbigt att behöva fajtas hela tiden över sånt man faktiskt är berättigad till
Jag hoppas verkligen det löser sig för er med vagnen då det är en väldigt viktig del.
Själv är jag skit nervös för Ulet imorgon. Fått för mig att bebis inte lever längre, har ju kännt några direkta rörelser de senaste dagarna men sen och andra sida är jag bara i v.19 idag... Får väl se vad dem säger i Lund imorgon helt enkelt, det ligger ju utanför vad jag kan göra ändå.
Kram på er
Morron
Känns lite bättre i kroppen idag, så jag ska nog ut o skrubba nederdelen på flaggstången o räffsa lite mer löv iaf
far kommer hit o målar sista strykningen i M:ets rum idag, han har fått för sig att det är farligt för mig att klättra upp o ner på en stege så han envisas
jaja då hinner jag ju med annat... kanske kan man slänga in en lakantvätt som får torka ute i solen idag
Thezz... hur mår R nu på morgonen/idag?
Jessica.... lycka till på UL idag, kommer säkert på jättebra!
Morrn!
Jösses, snart vankas det fler bebisar i tråden. Inte alls långt kvar nu ju för er Hanna och Thezz!
*trallar med Hanna och täcker över hennes strutshuvud med mer sand* Tralalalalalalaaa!
hihi va söta ni är =)
usch...fick bara 3% i löneökning!!!!!!!! ![]()