• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

zago... skulle aldrig i livet måla M i nyllet med kajal nu, han skulle hata att ta bort det o ändå inte fatta grejjen med det än så det skulle kännas så onödigt, bara för att jag skulle tycka det var sött..

Så jag förstår dig... gå dit ändå o skit i det det är ju inte hela världen

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-07 16:19:09 följande:
    zago... skulle aldrig i livet måla M i nyllet med kajal nu, han skulle hata att ta bort det o ändå inte fatta grejjen med det än så det skulle kännas så onödigt, bara för att jag skulle tycka det var sött.. Så jag förstår dig... gå dit ändå o skit i det det är ju inte hela världen
    Precis!!! Skulle jag aldrig heller göra men fattar liksom inte vad man målar med

Ja,vi går dit utan att klä ut oss!!!

Jag har förestten beställt en ny mobil och fick mail nu att den är skickad från lagret!
    ♥ Emil 080327♥
  • snöstjärna

Ansiktsfärg? =) Finns ju sånna. Har sånna hemma .. men jag vet inte om de kommer ha nått påskfirande här.

Nu ska jag åka å hämta J, å sen kommer mamma å pappa hit å hjälper till med tvättmaskinen.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • zagolik

Just det....det finns kanske..tänkte jag inte på

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas

Vad blev det för ny mobil? jag köpte en ny för ett par veckor sen med

• zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-07 16:29:35 följande:
    Vad blev det för ny mobil? jag köpte en ny för ett par veckor sen med
    Det blev en Sony Ericsson W715 (svart)

Sååååå snygg och massa bra grejjer på den!

Vad blev det för någon till dig???
    ♥ Emil 080327♥
  • Hannnas

Ingen dålig grej du har köpt zago!!

• jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-07 15:42:00 följande:
    Tycker trots det attt3% är bra, hos oss ska man vara glad om man får 2%.... vad sa de när du nämnde det muntliga avtalet, för det gjorde du väl?
    slingrade sig,  såklart... minimum är  3% tror jag för oss i Lärarförbundet.
    3 barnsmamma
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-07 17:00:06 följande:
    Bidde en LG nordic.lge.com/sv/products/model.detail/3g_ku...Ska spana in din
    Nä,lite väl kanske men jag har inte unnat mig något på jag vet inte hur länge och jag lyssnar jätte mkt på musik och tar mkt bilder och har väl alltid velat haft en lite bättre mobil. Så nu slog jag till! Emil pajade ju min andra men denna kommer han inte i närheten av!!!

Den du har kollade jag med på. Fin design.Det är pekskärm på den va??
    ♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7