Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Jag gissar på 11:e eller 16:e juni.
Hurra för Marie! Då kanske hon har tid att hänga här med oss igen! ![]()
Jag vet!!! *fniss*
GoEftermiddag tjejjer
Ganska nyss hemkommen från stan, varit hos BM, tjejjen är rejält långt ner o hon undrade om jag inte hade väldans ONT mellan benen av detta o JO det har jag ju
sitter benhårt fixerad nu oxå så det är verkligen en tidsfråga, nu börjar jag själv fundera på om det inte blir bebis till helgen här
men hon får gäärna dröjja till nästa helg
M hade en febertopp inatt på nästan 40gr bara sådär från ingenstans
var borta på morgonen o nere i 36.6 igen... o nu när jag hämtat han på dagis har han feber igen... jäkla vårväder! jaja
NO... säg nu luris
grattis till tid även om jag inte vet
Angie.. ohh roligt roligt
ska bli väldans kul att se bilder sen!
AE... vi har en midbec i Måns rum, o kommer ha midbec i badrummet med
olika kollektioner såklart ![]()
Fick lära mig nåt nytt idag med förresten... Hade en kanon BM idag, inte min vanliga mao
o hon berättade att SD gör tydligen ofta ondare hos andraföderskor än förstföderskor... o att även eftervärkarna kan bli värre o göra ondare... o i mitt fall stämmer det verkligen ang SD.... har vaknat flera gånger inatt av hårda onda SD o det hade jag aldrig probs med Måns...
Sen fick jag order om att OM vattnet går hemma så ska det ringas ambulans... herregud ![]()
Hej på er alla! Varit med vänner hela dagen, precis kommit hem å sen ska jag iväg på jobb efter middan, full fart
Kompisen vi varit hos har en pojke på 3 mån...OJ vad det suger i tarmen!!! Hoppas alla mår bra! Hinner tyvärr inte läsa i kapp.
Hanna: de där om eftervärkar stämmer, att de blir värre. min mamma berättade att hon höll på att avlida efter 7:e förlossningen.....
AE... jepp finns under renovering ![]()
Fint Hanna! www.photowall.se/artBilder/e10075s.jpg
Den här har jag tänkt att eventuellt ha som fondvägg i Vincents rum.
resten skulle jag egentligen vilja ha i en brun-torkos-vit-randig tapet, men den verkar ha gått ur sortimentet. ![]()
tack Ae och Kickan för era tips! Ska kolla Midbec och Sandberg!