• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • after eight

HF: Vad är du på jakt efter? För jag letar tapeter till barnens rum också, men de får inte vara för barnsliga.

Jag är inne på en fototapet till Vincents rum, för en fondvägg. Har hittat ett giraffhuvud som är görcoolt. Resten av rummet har jag tänkt mig randig tapet i klatschiga färger.

Intrade har en del barntapeter. Men de har mycket som inte syns på nätet. Midbec har också en del. Sen finns ju Sandbergs också, de är jättefina flera av dem, precis som Kickan säger.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • after eight

Frågan är vad man ska ha i Isabels rum. Jag vill ha någon cool fototapet som inte är FÖR tjejig. {#lang_emotions_undecided}

• numberone

BOKAT!!!! känns jätte bra att veta dag.... och förhoppningsvis är vi hemma till midsommar i år....

• after eight
    numberone skrev 2009-04-15 13:54:19 följande:
    BOKAT!!!! känns jätte bra att veta dag.... och förhoppningsvis är vi hemma till midsommar i år....
    Nämen! Så kan du inte bara säga! När blir det?!
  • angiee
    after eight skrev 2009-04-15 13:41:00 följande:
    Vi anlitade Mjöbäcksvillan. Vi köpte nyckelfärdig bottenvåning, med helt oinredd vind, alltså inte isolerat, inget golv, nada. Kanske inte det smartaste vi gjort, men snart är vi klara att flytta upp. Vi är supernöjda, har inte direkt hittat något vi är missnöjda med.
    Var det stor prisskillnad mot att välja helt nyckelfärdigt? Vårt hus blir ju helfärdigt vilket känns som en förutsättning för att ens flytta! Vi skulle aldrig ha tid eller ork (kunskap) att inreda en övervåning. Dyrare men värt det för oss
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • after eight

GRATTIS till Marie i dag, som just fått ett nytt jobb! Tjohoo!

• numberone
    after eight skrev 2009-04-15 13:56:54 följande:
    Nämen! Så kan du inte bara säga! När blir det?!
    *fnissar*
  • Cia o krabaten

Grattis Marie!
    Inte en dag för tidigt

• angiee

NO

SÄG NU!!!
    Jag gissar på 17 juni!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MizzLizzy

NO: Vad spännande!! Men nu behöver du väl inte hålla oss på sträckbänken längre?

Stort GRATTIS till MARIE också!!

♥ Fanny ♥ 080130
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7