• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-04-15 15:42:50 följande:
    Fint Hanna!Den här har jag tänkt att eventuellt ha som fondvägg i Vincents rum. www.photowall.se/artBilder/e10075s.jpgresten skulle jag egentligen vilja ha i en brun-torkos-vit-randig tapet, men den verkar ha gått ur sortimentet.
    Den är ursöt!! gillar!

Kolla Midbecs Kids@home de har endel randiga, tyvärr inga i bruna baser vad jag såg men det fanns flera fina tyckte jag
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

hanna...varför ska du ringa ambulans om vattnet går??

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-15 17:47:37 följande:
    hanna...varför ska du ringa ambulans om vattnet går??
    För att då riskerar det gå lika fort som sist och då hinner vi inte in till BB utan får föda i ett dike på vägen

Med största sannolikhet kommer det gå fortare denna gång även om det absolut inte behöver betyda att det blir så, men bättre att ta det säkra före det osäkra tycker de...
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-15 17:59:09 följande:
    För att då riskerar det gå lika fort som sist och då hinner vi inte in till BB utan får föda i ett dike på vägen Med största sannolikhet kommer det gå fortare denna gång även om det absolut inte behöver betyda att det blir så, men bättre att ta det säkra före det osäkra tycker de...
    hahha...ja jag sa ju det {#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-15 18:08:36 följande:
    hahha...ja jag sa ju det
    tyst med dig

*förtränger*
  • zagolik

Heeeej!

Spännande Hanna!!! Jag tror bebisen kommer på Måndag kväll

Idag var vi på öppna och en tjej frågade om jag var gravid Jag sa nej men hon sa att det syn sju långa vägar att du är det. Men jag förnekade det. Vi har inte ens berättat det för våra närmaste så vill vänta med att andra ska veta så kanske bäst och sätta fart...tänkte vänta tills efter rutinUL. Men det är nog dags och börja sprida ryktet!

Imorgon är det dags för radhusvisning för oss!!! Mäklaren ringde och bad oss komma en halvtimme senare då många skulle komma så det känns sådär nu , men kan iof förstå det är poppis för det är toppenläge och bra utgångspris. Vi kommer va med och buda om vi gillar det IRL men chansen är väl inte sådär hög att vi får det. Ja,ja...annars får vi leta vidare.

Emil är såååå söt. Han har hittat sin speldosa till mobilen han hade när han var mindre. Spelar vyssan lull och han går runt med den och nynnar! *man blir tårögd när man tänker på hur fort det går*

♥ Emil 080327♥
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-15 18:18:43 följande:
    tyst med dig *förtränger*
    bara några dagar kvar...17:e.....{#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-15 18:41:48 följande:
    bara några dagar kvar...17:e.....
    Nä taskmört, du sa 19 innan du får inte ändra dig!

Zago... samma dag som min mams gissar på

Själv lutar jag åt 19:e eller 23:e
  • Kickan 84

Fast man kan ju ha vattenavgång utan att man har värkar eller är särskilt mkt öppen också, men säkra före det osäkra...

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:18:22 följande:
    Fast man kan ju ha vattenavgång utan att man har värkar eller är särskilt mkt öppen också, men säkra före det osäkra...
    klart man kan, men inte så troligt i mitt fall säger de... men ja man vet aldrig skulle mitt vatten gå o jag inte känner NÅT då tänker jag då INTE ringa ambulans iaf
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7