• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

Hanna: Men om värkarna börjar med 3 min direkt efter så kan ni nog få lite eld i baken Så var det ju för mig med S... med June hände ju inte ett skit, snacka om att man blev besviken

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:22:59 följande:
    Hanna: Men om värkarna börjar med 3 min direkt efter så kan ni nog få lite eld i baken Så var det ju för mig med S... med June hände ju inte ett skit, snacka om att man blev besviken
    börjar värkar direkt efter vattenavgång blir det ambulans

jaja det visar sig, tror att det kommer börja någorlunda som sist ändå... det visar sig oavsett är det nära läskigt...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Haha, ja det är ju skönt att gå omkring och tro att det kommer vara som förra gången ungefär

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:30:53 följande:
    Haha, ja det är ju skönt att gå omkring och tro att det kommer vara som förra gången ungefär
    haha japp man måste ju leva i sin illusion så länge det går, eller hur

Nä men jag hoppas det startar som sist på ett ungefär iaf sen får vi väl se
  • Kickan 84
    Ja, då hajjar man ju galoppen iallafall!
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:34:40 följande:
    Ja, då hajjar man ju galoppen iallafall!
    Jo precis o det måste man ju inbilla sig in i det längsta för att inte bli knäpp

Ja vi får väl se som sagt UT kommer hon ju iaf på ena el andra sättet o det ganska snart iaf
  • Kickan 84

Ja! Galet vad tiden går!!

Idag har June krypit iallafall!!!

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:38:36 följande:
    Ja! Galet vad tiden går!!Idag har June krypit iallafall!!!
    Så skoj de blir ju som andra ungar när nåt sånt släpper
  • Kickan 84

Ja, helt underbart!!!

Fast jag hade nog trott att det skulle hända lite senare, men men... man kan ju inte bestämma det! (Fast det är praktiskt att veta vart man har dem!!)

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-15 19:42:10 följande:
    Ja, helt underbart!!! Fast jag hade nog trott att det skulle hända lite senare, men men... man kan ju inte bestämma det! (Fast det är praktiskt att veta vart man har dem!!)
    asch... de bestämmer sånt själva o vad som är praktiskt el ej kan ju eg kvitta man anpassar sig till vilket som... NÖJD bebis är bra bebis tycker det är roligt när det händer saker tidigt iaf
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7