• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • 2007

Godmorgon!!!

Kickan: Jobbigt med vagnen, får man fråga var ni köpt den? Vi har en sådan vagn också nämligen så jag hoppas att det inte är samma ställe som vi köpt den på ifall vi skulle få problem också.

Hanna: Tråkigt att M har feber, hoppas att han blir bättre tills på lördag då ni får lämna bort han när ni ska till förlossningen......

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Jessica26
    Hannnas skrev 2009-04-16 09:15:40 följande:
    Jess... snygg trappa!Kick.... hoppas det löser sig fort iaf, för ni kan ju inte vara utan vagn
    Tack är jättenöjd
    ♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • Jessica26

Hanna ska inte M vara på dagis när Ylva har kommit eller menar du bara att du inte kommer vara ensam sen

• Jessica26
    Kickan 84 skrev 2009-04-16 09:27:08 följande:
    2007: Fritidsportalen...
    Det är en Phil & Ted ni pratar om va??

Vi ska köpa en Vibe fast från kidzshoppen istället.

är du nöjd annars kickan om det nu är en sån vagn vill säga

Och oavsett så är det väldigt skött av leverantören{#lang_emotions_yell}
  • Hannnas

2007... haha ja han får nog barnvakt även om han inte är frisk när vi ska till förlossningen

Jessica26 skrev 2009-04-16 09:27:43 följande:
    Hanna ska inte M vara på dagis när Ylva har kommit eller menar du bara att du inte kommer vara ensam sen
    Jorå, han ska vara på dagis tis-tors (15h) någon vecka efter Y har kommit men ja, som du säger aldrig mer ensam

Vi har oxå en PT vibe, är kanonnöjd än så länge, men då har vi ju inte provat den med syskondelen på så att säga... Köpte vår på 1klass o har hittills varit jättenöjda med servicen därifrån (köpte ju buggis där med)...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Nu ringde M och då tog det fart, i morgon skickar de ett helt nytt chassi. Jävla idioter som inte kan sköta sig med en gång...

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-16 10:22:43 följande:
    Nu ringde M och då tog det fart, i morgon skickar de ett helt nytt chassi. Jävla idioter som inte kan sköta sig med en gång...
    Ja det var på tiden iaf! Hoppas lev går smidigt så att det inte "försvinner" på vägen murphy
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • 2007
    Hannnas skrev 2009-04-16 10:12:01 följande:
    2007... haha ja han får nog barnvakt även om han inte är frisk när vi ska till förlossningen Jorå, han ska vara på dagis tis-tors (15h) någon vecka efter Y har kommit men ja, som du säger aldrig mer ensam Vi har oxå en PT vibe, är kanonnöjd än så länge, men då har vi ju inte provat den med syskondelen på så att säga... Köpte vår på 1klass o har hittills varit jättenöjda med servicen därifrån (köpte ju buggis där med)...
    Ja, klart han får barnvakt ändå, men känns alltid bättre att lämna friska barn.

Vi har en P&T sport och är också nöjda hittills, men inte heller vi har provat med två barn i än så länge.
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7