Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Jo, den gäller. Problemet är företaget vi köpt den av, de sköter det svinigt osmidigt och har knappt hört av sig i ärendet. Först efter ett argt mail ringer de och reservdelen är inte ens skickad, ett nytt chassi vill de inte ge för det är för dyrt och de kan inte säga när reservdelen kan skickas, för de har inte själva fått den ännu
5,5 veckor sedan jag kontaktade dem om att den är trasig nu... så jag vill veta om jag kan kräva återköp.
Ja, nu känner jag att måttet är rågat. De får ta tillbaka den så köper vi den i butik istället.
Nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt in en bild på den nya trappan.
Överseende önskas pga renovering
Är så otroligt glad, vi har äntligen en köpare till vårat hus så nu slipper vi dubbla boende from Maj
Kommer få det mycket bättre ekonimskt sen över sommaren.
Här kommer bilden förresten
Klickbar
![]()
Morron!
Jag blir tokig av allt hustänkande! Nu vacklar vi igen och vet inte om vi ska köpa friköpt. Suuuuuck! Jag orkar liksom inte tänka i de här banorna mer.
Polly hade världens underbaraste frisyr i morse! Jag tog ett kort, får lägga in det ikväll. Hon såg ut som en sol i håret, det stod verkligen åt alla håll!
Morron
Här är det en feberdag för M, så vi är hemma båda *suck* kanske var det sista dagen på dagis idag innan bebis ju o min sista ensamma dag... blä, jaja... bakar bullar nu iaf...
Hanna: Ingen aning, ska ringa de vi köpt den av nu när de öppnar vid 10. Pratat med en som kan konsumenträtt och tydligen har de först rätt att reparera felet (vilket inte skett inom skälig tid) och sedan göra en omleverans (ny vagn, men det lät det inte som de ville) och då kan vi kräva ett återköp vilket jag hoppas på för då köper vi en ny i butik här istället.
Jess... snygg trappa!
Kick.... hoppas det löser sig fort iaf, för ni kan ju inte vara utan vagn ![]()
Hanna: Nä, redan varit alldeles för länge nu. Är helt för jävligt!!!