• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Jessica26

Kickan okej.
    Ja babyproffsen är bättre för dit har vi bara 3 mil till babyland har vi ca 8mil

Tack så jättemycket för tipset.

Zago huset ser jättefint ut men det var ganska hög avgift tycker jag.

Vi bor ju i villa och har ca 600:- i vatten/mån och 2000:- i värme så över 7000:- låter dyrt

♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-04-16 15:44:54 följande:
    Hanna: Får jag fråga hur mycket det har kostat er att renovera badrummet? Mellan tummen och pekfingret? Vi har ju ett badrum där uppe som vi vill få gjort inom ett par år, men först måste vi spara...
    Ja än är ju inte allt klart o betalt så slutsumman kan jag inte svara exakt på men det landar på dryga 220' med allt, men då hade vi tur och golvvärmen var redan på plats... men det var iof allt...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-16 15:35:29 följande:
    Zago... så roligt att han går helt själv nu stort!!! Släpp inte det där med hus ändå, för det är nog stor skillnad och särskilt när ni verkligen har de ekonomiska möjligheterna till det så Hur hade ni tänkt göra badrummet?Vårt är snaaaaaaart klart, el man ser iaf ljuset i tunneln snickarn sätter upp listerna idag, ska lägga sista kaklet imorgon sen ska kar o sånt in nästa vecka... underbart!
    Superkul att att han går själv!!! Så stolt så stolt!!! Han har fått en jäkla balans dom sista dagarna. Nu kan han tom gå i soffan själv och det är ju så njukt. Duktigt!!!

Nä,vi kommer inte släppa hus men vi gillar detta jätte mkt och kommer lägga bud. För det var superduperfint IRL. Meeeeen jätte många var på visningen och man hörde hur dom gick och planerade ! Men vi ska va med i fajten. Så får vi se. Imorgon ska vi lägga bud tänkte vi.

Badrummet vet jag bara att vi ska fixa till. Hur har jag inte planerat än. Men kommer ha tid och tänka på det för inflytt är i dec så tid finns till det.

Gott ni snart är färdiga!!! Då får man se bilder! Du,man kommer ju inte se dig här på ett tag sen när Ylva kommer....trist! Men du vet vi kommer tänka på dig!
    ♥ Emil 080327♥
  • angiee

Nu är vi klara!

Jättenöjda!!
    Blev en del tillval inkl. en vinkyl
    Kan ej länka till köket men om ni går in på www.tibrokok.se & sen väljer "kök", väljer "strama" & sedan längst ner - "staffli vit" så ser ni hur luckorna ser ut
    Vita med grepplist i valnöt!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-16 20:39:13 följande:
    Nån som vet vad Kaspar och Saga tapeterna kostar i Sandbergs kollektion??

lite olika på olika ställen men strax under 500kr rullen så inte såå dyra ändå..

Zago... shit så spännande hoppas verkligen ni får det nu när det känns så rätt!!! Hur kan det komma sig att inflytten inte var innan dec?

Gullig du är kommer ju klart inte hinna med FL lika mkt sen men tänker iaf kika in när jag kan såklart o denna tråden är prio

Angiee... ska in o kika...

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-16 20:54:12 följande:
    Nu är vi klara! Jättenöjda!! Blev en del tillval inkl. en vinkyl Kan ej länka till köket men om ni går in på www.tibrokok.se & sen väljer "kök", väljer "strama" & sedan längst ner - "staffli vit" så ser ni hur luckorna ser ut Vita med grepplist i valnöt!
    NU har jag kikat.. jättefint! Ska inte hyckla för det är ALLT annat än min stil men urläckert i nytt hus tycker jag, snyggt med valnöt till med, ska ni ha det?

Roooooooooooligt
  • 2007

Godmorgon!!!

Zago: Kul att ni gillade radhuset, ska bli spännande att följa budgivningen nu då.

Idag ska jag sluta jobbet lite tidigare för vi ska åka till Göteborg och spana på marksten. Vi ska lägga ca 100 kvm utanför vårt hus nu under våren och nu började paniken komma att vi måste verkligen bestämma oss för vilken sten vi vill ha. Det är ju leveranstid på det också, svårt....

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • lurksmulan

Morron!

Jobbig natt, Polly har haft ont i magen! Hon skrek som en galning, spände hela kroppen, blev helt röd i ansiktet och sen började hon fisa till slut. Suck. Sen har Laban bökat och jag vet inte allt. Skönt att det är fredag!

Just nu ligger mitt allvarligaste förslag när det gäller hus på det här
    http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/405841
    Det är friköpt tomt. Visserligen lite att göra, men inget jätteakut.
    Det har nämligen kommit ut ett br-radhus som är väldigt billigt utgångspris på. Men  det blir ändå inte särskilt mycket billigare än det här i slutändan.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • angiee
    Hannnas skrev 2009-04-16 22:40:04 följande:
    NU har jag kikat.. jättefint! Ska inte hyckla för det är ALLT annat än min stil men urläckert i nytt hus tycker jag, snyggt med valnöt till med, ska ni ha det? Roooooooooooligt
    Egentligen är det inte "min" stl heller. Jag gillar de lantiga & rubusta köken med mycket detaljer, men som sagt... detta är ett nytt hus & köket ligger fritt i hela nederplan, dvs att alla kommer passera köket ! Då ville vi ha ett kök som "smälter in" & inte stör omgivningen.
    Vi kommer ha en 5 cm tjock rostfri skiva på diskbänken & en 5 cm tjock skiva i valnöt på köksön.
    Så Valnöten kommer vara genomgående, likaväl som det rostfria eftersom vi har alla vitvaror i rostfritt!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7