Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Kickan okej.
Ja babyproffsen är bättre för dit har vi bara 3 mil till babyland har vi ca 8mil
Tack så jättemycket för tipset.
Zago huset ser jättefint ut men det var ganska hög avgift tycker jag.
Vi bor ju i villa och har ca 600:- i vatten/mån och 2000:- i värme så över 7000:- låter dyrt
Nån som vet vad Kaspar och Saga tapeterna kostar i Sandbergs kollektion??
Nu är vi klara!
lite olika på olika ställen men strax under 500kr rullen så inte såå dyra ändå..
Zago... shit så spännande
hoppas verkligen ni får det nu när det känns så rätt!!! Hur kan det komma sig att inflytten inte var innan dec?
Gullig du är
kommer ju klart inte hinna med FL lika mkt sen
men tänker iaf kika in när jag kan såklart o denna tråden är prio ![]()
Angiee... ska in o kika...
Godmorgon!!!
Zago: Kul att ni gillade radhuset, ska bli spännande att följa budgivningen nu då.
Idag ska jag sluta jobbet lite tidigare för vi ska åka till Göteborg och spana på marksten. Vi ska lägga ca 100 kvm utanför vårt hus nu under våren och nu började paniken komma att vi måste verkligen bestämma oss för vilken sten vi vill ha. Det är ju leveranstid på det också, svårt....
Morron!
Jobbig natt, Polly har haft ont i magen! Hon skrek som en galning, spände hela kroppen, blev helt röd i ansiktet och sen började hon fisa till slut. Suck. Sen har Laban bökat och jag vet inte allt. Skönt att det är fredag!
Just nu ligger mitt allvarligaste förslag när det gäller hus på det här
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/405841
Det är friköpt tomt. Visserligen lite att göra, men inget jätteakut.
Det har nämligen kommit ut ett br-radhus som är väldigt billigt utgångspris på. Men det blir ändå inte särskilt mycket billigare än det här i slutändan.