• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

Här har jag fått mens, kul va? Blöder som ett as och är alldeles yr!

• numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:29:39 följande:

NO: Hade aldrig tolererat att M fick alla sovmornar! ALDRIG! Ta ett snack med honom, sådär kan ni inte ha det när ni blir fler i familjen.
    Ne jag tycker med att det är riktigt skitigt gjort av honom... jag fattar dessutom inte hur han kan sova när hon ligger å protesterar så och jag hör det GENOM öronpropparna....
  • Kickan 84
    numberone skrev 2009-05-06 11:31:12 följande:
    Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:29:39 följande: Ne jag tycker med att det är riktigt skitigt gjort av honom... jag fattar dessutom inte hur han kan sova när hon ligger å protesterar så och jag hör det GENOM öronpropparna....
    Nä, M sover väldigt hårt ibland men det är ju aldrig några problem att putta till honom så att han vaknar. När man har två måste man verkligen hjälpas åt...
  • numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:33:49 följande:

Nä, M sover väldigt hårt ibland men det är ju aldrig några problem att putta till honom så att han vaknar. När man har två måste man verkligen hjälpas åt...
    Jag verkligen puttade på Anders så han höll på att trilla ur sängen ett par gånger men han sover som en död. Måste vara rätt skönt iofs....
  • Kickan 84

NO: Man önskar att man själv kunde sova så, skulle man antagligen behöva. Nä, ta ett snack som sagt.

• Kickan 84

Hanna: Toppen med snäckorna, de är rena rama mirakelkuren! Jag var såååå skeptisk innan och så förvånad att det märktes skillnad så snabbt

• numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:38:11 följande:

NO: Man önskar att man själv kunde sova så, skulle man antagligen behöva. Nä, ta ett snack som sagt.
    Japp ska göra det..... För så här är inte ok i fortsättningen... jag måste få vila mig även om jag inte tycker det är såå plågsamt att gå upp. Men det är vansinnigt gott att få dra sig till halv tio nån gång mer än när vi sover hos mina föräldrar när anders jobbar nätter över en helg. Då har vi super mys helg hos dem å blir riktigt ompysslade.
  • Kickan 84

NO: Det är ju viktigt att just han avlastar också, du är ju för bövelen höggravid dessutom!!!

• Hannnas

NO... hört talas om vatten? skulle hälla ett glas över honom om han inte vaknade av knuffandet, för jag tror att han är så trött så han helt enkelt inte ids när han vet att du ändå gör det... oacceptabelt!

Kick... ja jag är verkligen skyldig dig ett ENORMT TACK

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Vi tar ett glas vin eller så någon gång så är vi kvitt Ska förresten till småland i sommar och det vore ju nästan synd och skam om vi inte kunde ses en stund i allafall

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7