• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

just räknat ihop och skickat in min timrapport för april. ser fram emot lönen Jobbat mycket helg + 2 dagar storhelg, de tkommer märkas. hoppas kunna lägga undan lite till semestern.

Thezz: åh! lillebror har fått ett namn, kanske du skrivit det tidigare? i så fall hade jag missat...

no: trist tycker som övriga att du får ta dig ett rejält snack med honom, funkar ju inte sen med 2 annars.

hos oss får vi aldrig sovmorgon, om inte Alex behagar sova länge förståss. jag kan inte ligga kvar i lugn och ro om resten av famljen är vaken. vi bor för trångt för att det skulle funka.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • angiee

Har åxå missat att lillebror fått ett namn. FINT!

NO
    Det är ungefär samma här, C får alltid sovmorgon & jag går alltid upp, ibland ber jag om en stund på morgonen & oftast tar han henne då, men det är inte ofta. Kanske pga att jag sällan lägger fram att jag vill sova ut. 
    KARLJÄVLAR
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • numberone

Ne det kommer ju definitivt inte funka att jag tar båda de första veckorna efter snittet. Nu är jag ju dessutom helt slut av graviditeten. Får nog vila en stund i em.

• numberone

Angiee:

Det är så orättvist.... Med sömnen är jag jäkligt gnällig speciellt nu...

• numberone

Thezz:

Vilken ljuvligt liten en!! Fint namn ni valt....

• Hannnas

T & Linda... jag fick låna snäckor på vår amningsmottagning, kickan hade fått köpa på sin mottagning

T... säger det här med, han är ljuvelig

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Jag skulle heller aldrig tolerera sånt där hemma! När vi är lediga kör vi varannan morgon, stenhårt. Det har vi gjort sen Laban var liten.

Thezz: Vilken liten fining! Och jättefint namn!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Kickan 84

Thezz: Vad fin han är! Fint namn med! Snäckorna fick jag på amningsmottagningen så om ni har en sådan så ring dit

• Kickan 84

NO: Hade aldrig tolererat att M fick alla sovmornar! ALDRIG! Ta ett snack med honom, sådär kan ni inte ha det när ni blir fler i familjen.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7