Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
just räknat ihop och skickat in min timrapport för april. ser fram emot lönen
Jobbat mycket helg + 2 dagar storhelg, de tkommer märkas. hoppas kunna lägga undan lite till semestern.
Thezz: åh! lillebror har fått ett namn, kanske du skrivit det tidigare? i så fall hade jag missat...
no: trist
tycker som övriga att du får ta dig ett rejält snack med honom, funkar ju inte sen med 2 annars.
hos oss får vi aldrig sovmorgon, om inte Alex behagar sova länge förståss. jag kan inte ligga kvar i lugn och ro om resten av famljen är vaken. vi bor för trångt för att det skulle funka.
Har åxå missat att lillebror fått ett namn. FINT! ![]()
Ne det kommer ju definitivt inte funka att jag tar båda de första veckorna efter snittet. Nu är jag ju dessutom helt slut av graviditeten. Får nog vila en stund i em.
Angiee:
Det är så orättvist.... Med sömnen är jag jäkligt gnällig speciellt nu...
Thezz:
Vilken ljuvligt liten en!! Fint namn ni valt....
T & Linda... jag fick låna snäckor på vår amningsmottagning, kickan hade fått köpa på sin mottagning
T... säger det här med, han är ljuvelig ![]()
Jag skulle heller aldrig tolerera sånt där hemma! När vi är lediga kör vi varannan morgon, stenhårt. Det har vi gjort sen Laban var liten.
Thezz: Vilken liten fining! Och jättefint namn!
Thezz: Vad fin han är! Fint namn med!
Snäckorna fick jag på amningsmottagningen så om ni har en sådan så ring dit
NO: Hade aldrig tolererat att M fick alla sovmornar! ALDRIG! Ta ett snack med honom, sådär kan ni inte ha det när ni blir fler i familjen.