• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-06 08:38:39 följande:
    GoddagensPrecis bokat in bvc för hembesök till fredagen... gott att slippa åka iväg...Trött men det ska man väl vara, får ändå sova mkt för Y äter bara 2ggr/natt o det tycker iaf jag är jättebra med tanke på hur liten hon är ändå... Kick... har snäckorna på nu o har haft sen igår, känns redan lite bättre! Iaf i såren så att säga, läkeprocessen har börjat *tjohoo*Snö... roligt! Håller tummarna att ni får det för att hitta ett hus som båda faller för är inte det lättaste Magda... ajaj vad har hänt med din axel?   AE.... trist med dust men men.... o skit i vad personalen tycker så länge ni försöker vara överrens...   Jaz... vart håller du hus?? JAG är ju t o m mer här än du Hur mår M nu o hur går det på dagis för både dig o honom så att säga?
    ja jag hinner knappt vara här...såå mkt påjobbet just nu. Utvecklingssamtal mm...men snart så kanske jag hinner..
    Jo Måns verkar trivas bra, men är lite ledsen när vi lämnar..Det känns helt ok, tack vare att det bara är 5 barn just nu....lagom tycker jag!!
    3 barnsmamma
  • snöstjärna

Oj vilken diskussion jag startade =)
    Jag syftade på en dikt/låt som hette Prins Noel ;))

Vi kallde iofs Jordan för lillprinsen då han inte hade nått namn ... inte har han tagit skada av det å inte kommer han driva in mer skatter än nån annan ;)

Ne jag tycker ibland att det läses in så pass mycket i nått som ändå är så litet ...

Kontraster. Det finns lagom, å de finns för mycket typ.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • angiee

Fy bubblan vilken trotsig unge jag har! Skriker ohämmat om hon inte får glass ur frysen kl 07.30 på morgonen (????) Kast på golvet, dunk med huvudet & klöser oss så fort hon får chansen & är på det humöret. Allt emellan detta är hon SÅ goooo!!!!!

Shit, terrible two är på intågande. Bläk!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Honeyflowers

Morning!

Idag blir jag 30, fick i present av R att vi ska åka till Sätra Brunn den 23 maj o sova där 1 natt o äta 3-rätters, bubbla...ev. nån behandling. Nice! Men det blir då första gången utan Max. Hihi, hur ska det gå?!!

Skönt att göra nått sånt här innan nästa bebis kommer..

• MagdaA

HF: GRATTIS! Va roligt å vilken toppenbra present! Det kan ni verkligen behöva!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

å go morron förresten! Haft ännu en lite strulig natt men det är helt ok iom att Alex är förkyld. från 03 har han sovit utmed mig i våran säng, vaknade vid 7. Jag skulle ha jobbat fm idag men vab:ar vilket faktist känns rätt skönt då jag jobbade kväll igår. lite bättre väder idag så vi går nog ut en stund innan lunch, frisk luft är ju bara nyttigt.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan
    Grattis på födelsedagen HF! {#lang_emotions_flower}

Hanna:
    Ja jag är så glad över att det finns lite sånt på tomten, jag tycker det är mysigt och hemtrevligt. Jag är ju uppvuxen med växthus där vi odlade egna grönsaker etc så det känns roligt att vi kommer ha möjligheterna nu igen.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • 2007
    Honeyflowers skrev 2009-05-07 08:39:12 följande:
    Morning!Idag blir jag 30, fick i present av R att vi ska åka till Sätra Brunn den 23 maj o sova där 1 natt o äta 3-rätters, bubbla...ev. nån behandling. Nice! Men det blir då första gången utan Max. Hihi, hur ska det gå?!!Skönt att göra nått sånt här innan nästa bebis kommer..
    Grattis på födelsedagen! Vilken superpresent, låter riktigt härligt.
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • angiee

Hipp hipp hurraaa på din födelsedaaag!!!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7