Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Oj vilken diskussion jag startade =)
Jag syftade på en dikt/låt som hette Prins Noel ;))
Vi kallde iofs Jordan för lillprinsen då han inte hade nått namn ... inte har han tagit skada av det å inte kommer han driva in mer skatter än nån annan ;)
Ne jag tycker ibland att det läses in så pass mycket i nått som ändå är så litet ...
Kontraster. Det finns lagom, å de finns för mycket typ.
Fy bubblan vilken trotsig unge jag har!
Skriker ohämmat om hon inte får glass ur frysen kl 07.30 på morgonen (????) Kast på golvet, dunk med huvudet & klöser oss så fort hon får chansen & är på det humöret. Allt emellan detta är hon SÅ goooo!!!!!
Morning!
Idag blir jag 30, fick i present av R att vi ska åka till Sätra Brunn den 23 maj o sova där 1 natt o äta 3-rätters, bubbla...ev. nån behandling. Nice! Men det blir då första gången utan Max. Hihi, hur ska det gå?!!
Skönt att göra nått sånt här innan nästa bebis kommer..
HF: GRATTIS! Va roligt å vilken toppenbra present! Det kan ni verkligen behöva!
å go morron förresten! Haft ännu en lite strulig natt men det är helt ok iom att Alex är förkyld. från 03 har han sovit utmed mig i våran säng, vaknade vid 7. Jag skulle ha jobbat fm idag men vab:ar vilket faktist känns rätt skönt då jag jobbade kväll igår. lite bättre väder idag så vi går nog ut en stund innan lunch, frisk luft är ju bara nyttigt.

tack tack! ja det var jättebra, ville inte ha nån pryl....
Hipp hipp hurraaa på din födelsedaaag!!! ![]()