• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone
    Hannnas skrev 2009-05-10 14:36:00 följande:
    Min M har oxå haft feber i perioder i vintras utan andra symptom... tror inte de måste ha några symptom på annat direkt, men kul är det inte... pigg var han alltid med... knas... NO... nope läcker inte alls mkt, lite såklart men jag byter hellre top varje dag än sover med BH faktiskt.. får vänta tills "snäckkuren" är över...
    Va skönt!!! Jag var helt blöt....å inte låg inläggen still så jag fick dela på bindor och lägga i istället så det täckte rejält!
  • Hannnas
    numberone skrev 2009-05-10 14:37:23 följande:
    Va skönt!!! Jag var helt blöt....å inte låg inläggen still så jag fick dela på bindor och lägga i istället så det täckte rejält!
    Bindor låter ju sådär halvkul
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-10 14:36:00 följande:
    Min M har oxå haft feber i perioder i vintras utan andra symptom... tror inte de måste ha några symptom på annat direkt, men kul är det inte... pigg var han alltid med... knas... NO... nope läcker inte alls mkt, lite såklart men jag byter hellre top varje dag än sover med BH faktiskt.. får vänta tills "snäckkuren" är över...
    fast måns sover för 3:e gången nu,inte alls pigg!!!

Jag sov i BH första tiden, eller så hade en topp (mjuk BH)  under tröjan
    3 barnsmamma
  • numberone
    Hannnas skrev 2009-05-10 14:38:40 följande:
    Men de satt fast
  • MizzLizzy

Go eftermiddag.

JAZZY: Jobbigt när de har feber de små. Hoppas att han snart blir bättre.

Fanny har ju haft feber sen i onsdags så i morse åkte vi t läkaren med henne och hon hade både halsfluss o öroninflammation stackarn Förmodligen började det med halsen och sen spridit sig till öronen sa läkaren. Inte konstigt att hon varit matt. Nu har hon iaf fått penicillin så nu ska hon väl snart bättra på sig får vi tro.

HANNAH: Skönt att det gör mindre ont att amma nu. Jag läckte också en del, men sov inte heller i bh dock amningslinne med amningsinlägg. Dock läckte det igenom ibland eftersom inte linnet satt på plats jämt, men det var rätt ok. Jag hade inte såna jätteproblem med smärtan dock. Var ju helt klart väldigt öm i början men aldrig så att det blödde eller så.

NO: Bindor Kan tänka mig att de iaf suger upp effektivt

Oj, måste rusa och hämta tvätt. Återkommer

♥ Fanny ♥ 080130
  • Kickan 84

Hanna: Använde dem nästan 2 veckor, men då vågade jag inte sluta förrän jag var helt bra heller.

• zagolik

Godkväll...

Jag är såååå illamående så jag har inte kunnat gå ut på hela helgen. Jag kan inte gå någonstans med tanke på att när jag ska spy så måste jag göra det fort och NU typ. Skönt att Henke varit hemma i helgen ilf och tagit hand om Emil.  Nu blir det annat när jag är själv. Suck. Ingen matlust har jag heller Hoppas så att jag är bättre till nästa Söndag för då har ska jag vara med på en jätte häftig grej här i stan. Alla som har barn som är födda 08 i varberg ska träffas vid havet och ha tipspromenad,
    fotografering,tävlingar mm. Och sen så ska jag visa kläderna. Så det känns jätte skoj. Vill verkligen inte missa det. Så peppar peppar!!!

Gallina : Vi får se hur jag känner mig i veckan för är det så här så vet jag inte om jag kan ge mig utanför dörren med Emil. Men är jag okej så ses jag gärna.

No: Vilken toppen bra ide!!! Ska jag verkligen komma ihåg OM jag läcker så mkt som jag gjorde sist. Jag var som en fontän Dom där inläggen var ju inget att ha när man äckte så ibland hade jag handukar men bindor ska jag testa!!! Me like!!

Kickan. Hur gick det för barnen att sova i samma rum?? 

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • Cia o krabaten

NO: Så var jag också efter E. Läckte som jag vet inte vad både natt och dag.
    Inte alls samma sak nu andra gången.
    Kunde sova utan BH efter ngn månad bara!

Hannah: Men amningslinne då kanske går att ha med snäckorna i?
    Skönt att det känns lite bättre med amningen. Inte kul när det gör sådär ont att man behöver ngt att bita i för att klara av att amma!

Jazz: Nej då är han inte kry om han sover 3ggr på dagen

• lurksmulan

Morron *snörvel*
    Jag har blivit förkyld. Suck. J började i fredags att säga att han inte kände sig bra, trött och ont i ryggen. Sen på natten bröt febern och förkylningen ut. Han har legat nedbäddad och yrat hela helgen, han får ju alltid en bra bit över 39 grader när han har feber. Och nu är jag snorig som sjutton. Vill inte!

Laban har trotsat som fan i helgen igen. Jag fattar inte vad vi gör för fel, men nåt måste det vara.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • 2007

Godmorgon !!!

lurksmulan skrev 2009-05-11 07:50:44 följande:
    Morron *snörvel*Jag har blivit förkyld. Suck. J började i fredags att säga att han inte kände sig bra, trött och ont i ryggen. Sen på natten bröt febern och förkylningen ut. Han har legat nedbäddad och yrat hela helgen, han får ju alltid en bra bit över 39 grader när han har feber. Och nu är jag snorig som sjutton. Vill inte!Laban har trotsat som fan i helgen igen. Jag fattar inte vad vi gör för fel, men nåt måste det vara.
    Jobbigt att vara sjuk. Våran Wilma har åkt på feber igen, känns som om hon nyss blev frisk. Martin är dock hemma med henne idag.

Jag har på tok för mycket att göra på jobbet just nu. Vill helst börja lämna över saker till min vikarie som faktiskt har börjat jobba, men än så länge får jag inte för min chef, hon ska bli insatt i annat först. Känns halvkul....
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7