Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Magda: När är det egentligen? Ska ta mig en funderare...
Kickan: 3 juni. på kvällen. tror starten är kl 19 om jag inte minns helt galet. vi är ett lag som anmält oss. 6 pers. men en tjej hoppade av så vi skrev in min syster som stand by, men kom på att jag skulle fråga dig. sista anmälan var igår, dörför vi var tvugna att ha 6 namn klara då. det ksotar 180:- och då får vi en picknickkorg som vi kan mumsa på efteråt.
NO: Nej du är inte överdrivet nyfiken det är jag som är helt knäpp!
Kan inte fatta att jag inte bara frågade när hon redan visste. Men jag var nog lite förvirrad av hela grejen, skyller på det
Men som sagt måndag kl 8!!! Då jäklar ![]()
Magda: Funderar till i morgon om det är okej. Vore skitkul att vara med
NO: Det kan du ge dig på!!!
Hoppas bara att BM inte har sovmorgon eller nåt på måndag ![]()
Nej nu måååste jag sova.
Sov gott allihop! ![]()
Morron!
Här fick vi sova till kl 7, skönt!
J har tyvärr feber och ont i ryggen, har haft feberfrossa hela natten och legat och yrat. Vi ska till kompisar ikväll så vi får väl se hur det blir med den saken nu.
LaG: Vad kul att ni ska kolla! Vi har gjort båda delarna, med Laban visste vi inte men med Polly visste vi. Båda sakerna har sin tjusning, och jag tycker inte att det är att öppna julklapparna i förtid etc, ett barn är mer än ett kön! Nu när vi visste att det skulle bli en tjej kunde vi bestämma namn i förväg etc, det var jätteskönt.
NO: Du kan väl skicka länken till min inbox kanske? Det måste man väl få?!
morn morn!
Ska åka till jobbet och jobba sista passet helt idag....kommer troligen inte jobba där mer sen, om de inte har något mer fast att erbjuda sen när lilla bebisen blivit dagis-stor men det lär de inte ha...