• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

Miss: Vi höll honom i knäet bara, och så fick sköterskan hjälpa till och hålla armen stilla. Det är inte lätt, men det går ju alltid.

Sedan fick han välja ett klistermärke och då blev allt så bra så bra

• MissFörstånd

Kick - Ja jag antar att man får köra på de, ska ringa bvc och förvarna att jag vill kolla allergi på J. HUr mår ni annars?

• Kickan 84

Miss: Jo, annars är det rätt så bra. Mycket med min uppsats men den är snart färdig Ni då?

• MissFörstånd

Kick - Jo vi mår också bra. Mycket med skolan här också, alldeles för mycket röda dagar nu. hinner inte klart med allt. vad är de för uppsats du skriver?

• Kickan 84

Examensuppsatsen på lärarutbildningen, så det är sista rycket nu. Bara diskussionen kvar iofs så det är nog inga problem att hinna till 5 juni

• MissFörstånd

Kick - Vad skönt med sista rycket. Lycka till med uppsatsen! Jag har ett år kvar sen är jag färdig.

Nu blir de en liten promenad. Trevlig kväll

• zagolik
    Kickan 84 skrev 2009-05-08 18:42:16 följande:
    La Gallina: Vad härligt! Tycker också att ni ska ta reda på könet, jag tyckte bara att det var härligt att veta!
    Meeen du!!!! Visste ni? Har för mig ni inte visste. Eller har du kört en luring??

Missförstånd:

Man har ju ett val att ta reda på det och vill man det tycker jag det är toppen att man kan göra det. Så att ni inte tog reda på det var ju erat val. Inget fel i det alls.
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • numberone

Hallåååååå!!!

Jag har ett jäkla irriterande klickande som smärtar till ibland i bröstbenet...

• numberone

Måste berätta... jag har börjat lite smått med att öppna en liten butik på nätet med saker jag sytt. Skit skoj då det redan rullat in några beställningar

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7