• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

hanna, jo det går bättre. dock kan det slå över när hon blir trött..  nu är problemet att kunna varva ner henne, hon varvar upp så de är hemskt. hon blir alldeles genomsvett. men de senaste kvällarna har jag lagt henne....o de har blivit lite lugnare...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • MizzLizzy

KICKAN: Ja, jag har också tänkt på det. Rätt otroligt faktiskt! Hade ju blivit lika glad för en tjej till, men det är ju väldigt "lyxigt" att få en av varje

♥ Fanny ♥ 080130
  • Kickan 84

Gallina - Ja, det är verkligen underbart att få ha en av varje!

NO ska ju iofs få en flicka till, så hon följer inte mönstret

• MizzLizzy

KICK: Nej just det o HF ska väl ha en pojk till så det är ju några undantag.Men ändå ovanl många.

♥ Fanny ♥ 080130
  • Thezzizen

LaG;  GRATTIS till lillebror!

• Honeyflowers

nej det borde inte vara nån skillnad men kanske att du ammar oftare nu än när du pumpade..

Hannnas skrev 2009-05-11 11:44:39 följande:
    Linda... gav ju bröstmjölk hela Måns första månad med, sen om man ammar el pumpar borde ju inte vara någon större skillnad eg? el?
    LaG: Grattis till lillebror!!! Japp här verkar det bli en till kille om nu inte BM såg helt fel, vi har ju inte gjort nåt könsUL.
  • Hannnas

Linda... tvärtom faktiskt

LaG... ohh GRATTIS så kul o det ÄR lite lyx med en av varje, iof har jag ingen aning om hur det är att få lika så jag ska väl vara tyst eg... men härligt är det iaf

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Någon som vet var de har manchettknappar i silver, släta för bra pris? ska graveras..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7