• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy

Här hade måns 40 gr igår, hua!!!! Inte kul...nu har han bara 38.6...

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 09:27:34 följande:
    Här hade måns 40 gr igår, hua!!!! Inte kul...nu har han bara 38.6...
    Såg dig sms först för en timma sen! flåt!! TRIST att M är så nedsatt om han är så allmänpåverkad ring barn o fråga om råd tycker jag, för min M har ju nästan aldrig varit påverkad av sin feber trots att den kommit upp i 40, tokigt... Hoppas din M kryar sig fort iaf

Lurk... BLÄ för sjuk karl, nästan värre än sjuka barn

Amningslinne som ni pratar om håller inte snäckor på plats, har iof bara boobs amningslinnen men det kanske finns bättre?

Kick... ahh ja 2v blir det nog minst här, på ena bröstet är det fortfarande sår o bitar där det inte finns någon hud än...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:03:59 följande:
    Såg dig sms först för en timma sen! flåt!! TRIST att M är så nedsatt om han är så allmänpåverkad ring barn o fråga om råd tycker jag, för min M har ju nästan aldrig varit påverkad av sin feber trots att den kommit upp i 40, tokigt... Hoppas din M kryar sig fort iaf Lurk... BLÄ för sjuk karl, nästan värre än sjuka barn Amningslinne som ni pratar om håller inte snäckor på plats, har iof bara boobs amningslinnen men det kanske finns bättre?Kick... ahh ja 2v blir det nog minst här, på ena bröstet är det fortfarande sår o bitar där det inte finns någon hud än...
    ringde till rådgiv, vi skulle åka in om inte Ipren hjälpte. Men jag gav både ock, då gick den ner till 39 iaf...sen har han sovit inatt!!!

Älskade mina amingslinnen, en stor fördel var att man inte visade magen...
    3 barnsmamma
  • Hannnas

Jaz... haha nä magen är inte så snygg längre inte lika tajt som i v40 direkt

Men jag kommer i mina gamla jeans redan! o har faktiskt bara 3kg kvar till utgångsvikten

• jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:16:45 följande:
    Jaz... haha nä magen är inte så snygg längre inte lika tajt som i v40 direkt Men jag kommer i mina gamla jeans redan! o har faktiskt bara 3kg kvar till utgångsvikten
    usch vad orättvist, har 8 kg kvar!!!
    3 barnsmamma
  • after eight

Kikar in snabbt innan det är dags att lägga sig ner igen. Jag har åkt på magsjuka för sjätte (!!) gången på fem månader. Allt jag äter rinner ur mig (sorry för detaljerna). Jag har ringt VC i dag, för David sa ifrån att nu var det banne mig nog, nu måste jag kolla upp så att det inte är något annat. I morgon ska jag lämna in bajsprov (härligt, eller hur?), David ska åka och hämta provbehållarna i eftermiddag.

Jag tror att min kropp inte hinner återhämta sig, för jag har haft för mycket att göra på jobbet, har inte haft en andningspaus sedan oktober, när jag började jobba efter mammaledigheten. Men jag antar att det är dags att börja lyssna på kroppens signaler, för så här orkar jag inte ha det längre.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • jazzy

Ae...stackare...hoppas du blir frisk snart, kanske inte så dumt att dra ner på tempot mellanåt..*kram*

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 10:15:18 följande:
    shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_UN...Hanna, kolla här...
    TACK ska kika på dem live vid tillfälle... när fasen man nu ska ha tid numer

O ang vikten, jag fattar faktiskt inte vad som hänt eg för det bara rasar av mig o fortare än sist t o m... då tog det 4v innan jag kom i samma jeans... knasigt... iof gick jag inte upp lika mkt (gick upp 4kg mer då) men ändå...
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:24:49 följande:
    TACK ska kika på dem live vid tillfälle... när fasen man nu ska ha tid numer O ang vikten, jag fattar faktiskt inte vad som hänt eg för det bara rasar av mig o fortare än sist t o m... då tog det 4v innan jag kom i samma jeans... knasigt... iof gick jag inte upp lika mkt (gick upp 4kg mer då) men ändå...
    som sagt...jätteorättvist!!!!!!{#lang_emotions_frown}
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7