• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:38:17 följande:
    Canesten är redan placerat men fy för nu, innan det hjälper nåt... o så har jag fått värsta hemisen som jag tvivlar på att den går bort med kräm med *gråter*Suga lite?? Du är inte klok! Du fattar ju verkligen inte hur fin du faktiskt är... *suck*
    hemmisar fy fan....har fortf lite jobbigt med min, trots kortison!! skulle vila ta bort den helt...
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 11:23:00 följande:
    hemmisar fy fan....har fortf lite jobbigt med min, trots kortison!! skulle vila ta bort den helt...
    mm min är GÖRstor med o sitter precis åt det håll där jag har mina 2 stygn... så fatta vilken plåga smörjer som en idiot just nu men ja vi får väl se vad som händer... *tår*

Thezz... hur går det med L nu??
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Kan ta lite viktnedgång, går inte ner ett skit och är väl åtminstone 15 kg över min trivselvikt. Känns väldigt deppigt...

• Hannnas

Linda... gav ju bröstmjölk hela Måns första månad med, sen om man ammar el pumpar borde ju inte vara någon större skillnad eg? el?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Kickan 84 skrev 2009-05-11 11:34:34 följande:
    Kan ta lite viktnedgång, går inte ner ett skit och är väl åtminstone 15 kg över min trivselvikt. Känns väldigt deppigt...
    förstår hur du känner...
    3 barnsmamma
  • Kickan 84

Har varit och lämnat prover idag för att kolla så att jag inte har något fel på sköldkörteln, de sitter som berget dessa kilon nämligen och jag vill inte känna mig helt fladdrig

• MizzLizzy

KICKAN: Jag förstår precis hur du känner. Här är en till.....

Och jag som försökte vara lite fyndig innan, men ingen som märkte ngt

♥ Fanny ♥ 080130
  • jazzy

LaG...jag såg!!!! Åh vad roligt!!! GRATTIS....

3 barnsmamma
  • Kickan 84

La Gallina: Vad kul, verkar som att alla fått en av varje i denna tråd...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7