• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 10:32:45 följande:
    som sagt...jätteorättvist!!!!!!
    flåt...

Men jag har fått en kliande höna ist ... fy fan! hatar det, har bara haft det en gång tidigare o det var efter Måns förlossning, för mkt bindanvändande helt enkelt men vad sjuttan ska man göra...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:33:48 följande:
    flåt... Men jag har fått en kliande höna ist ... fy fan! hatar det, har bara haft det en gång tidigare o det var efter Måns förlossning, för mkt bindanvändande helt enkelt men vad sjuttan ska man göra...
    Pevaryl kanske....

Tänkte att om det blir nån operation av foten, så ska jag be att han suger bort lite...
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 10:36:07 följande:
    Pevaryl kanske.... Tänkte att om det blir nån operation av foten, så ska jag be att han suger bort lite...
    Canesten är redan placerat men fy för nu, innan det hjälper nåt... o så har jag fått värsta hemisen som jag tvivlar på att den går bort med kräm med *gråter*

Suga lite?? Du är inte klok! Du fattar ju verkligen inte hur fin du faktiskt är... *suck*
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-11 10:38:17 följande:
    Canesten är redan placerat men fy för nu, innan det hjälper nåt... o så har jag fått värsta hemisen som jag tvivlar på att den går bort med kräm med *gråter*Suga lite?? Du är inte klok! Du fattar ju verkligen inte hur fin du faktiskt är... *suck*
    jodå jag är ganska fin hahaha{#lang_emotions_wink}, MEN inte kul när kläderna aldrig kommer på..Har rätt mkt i garderoben som legat i flera år....
    3 barnsmamma
  • MizzLizzy

Hej tjejer!

Är hemma med F idag eftersom hon fortfarande är sjuk. Men Penicillinet verkar ha  hjälpt redan för febern försvann redan igår kväll. Skönt. Dock verkar hon ha vänt på dygnet lite nu när hon sovit så mkt för hon var inte direkt trött i natt om man säger så *gäsp* Lyckades få i henne en flaska välling vid 3-tiden och efter det somnade hon iaf som tur var.

JAZZ: Fanny har haft feber 2 ggr (inkl denna) och hon har varit grymt påverkad båda gångerna och bara sovit. Dessutom har hon en tendens att kräkas när hon har feber. Inte konstant men då och då. Hoppas M blir bättre snart, de brukar väl säga att man ska åka in om febern inte gått över efter 4 dar (såvida han inte slutar dricka osv) Fast man känner ju sig nästan lite hemsk som väntade så länge när det sedan visade sig att det var halsfluss o öroninflammation. Hon har ju fått lida i onödan stackaren.

HANNAH: Härligt att bli av med kilona så snabbt. Jag gick i och för sig ner gravkilona nästan direkt förra gången, men jag hade ju ändå behövt gå ner en sisådär 15 kg till tyvärr Fasar över hur jag kommer att se ut när lillebror är född.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

ZAGO: Stackare som fortfarande mår så illa. Jag tror ändå att vi får hoppa vår utflykt på onsdag eftersom F varit så dålig. Hon är säkert frisk tills dess, men tror vi ska ta det lite lugnt. Men Varberg ligger ju faktiskt inte långt bort hur som helst och oavsett om båten är där så kan vi ju ta en utflykt en annan dag

♥ Fanny ♥ 080130
  • Honeyflowers

Du ammar nu hanna:)

Det är nog därför..

Hannnas skrev 2009-05-11 10:24:49 följande:
    TACK ska kika på dem live vid tillfälle... när fasen man nu ska ha tid numer O ang vikten, jag fattar faktiskt inte vad som hänt eg för det bara rasar av mig o fortare än sist t o m... då tog det 4v innan jag kom i samma jeans... knasigt... iof gick jag inte upp lika mkt (gick upp 4kg mer då) men ändå...
  • Honeyflowers

Du ammar nu hanna:)

Det är nog därför..

Hannnas skrev 2009-05-11 10:24:49 följande:
    TACK ska kika på dem live vid tillfälle... när fasen man nu ska ha tid numer O ang vikten, jag fattar faktiskt inte vad som hänt eg för det bara rasar av mig o fortare än sist t o m... då tog det 4v innan jag kom i samma jeans... knasigt... iof gick jag inte upp lika mkt (gick upp 4kg mer då) men ändå...
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 10:45:04 följande:
    jodå jag är ganska fin hahaha, MEN inte kul när kläderna aldrig kommer på..Har rätt mkt i garderoben som legat i flera år....
    Många år... jaja släng det o köp NYTT som passar dig nu ist man ska inte passa i gamla kläder utan i nya
  • Thezzizen

*amningsdags vid datorn*

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7