• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

Har man hakat upp sig på en sån längtan så är det skönt att få veta vad man väntar... jag hade så med Ellen och när jag fick veta så kunde jag slappna av och bara njuta.... Hade det varit en pojke så hade jag kunnat ta honom till mig redan innan å boa för honom,....

• MizzLizzy

KICK & NO: Ja nu hade jag inte kunnat låta bli att ta reda på det. Känns bara helt rätt liksom.

♥ Fanny ♥ 080130
  • numberone
    MizzLizzy skrev 2009-05-08 22:07:13 följande:
    KICK & NO: Ja nu hade jag inte kunnat låta bli att ta reda på det. Känns bara helt rätt liksom.
    Är så glad att ni fick ett bra resultat!! Fick du veta eller skulle ni prata om att ev. ta reda på det?!
  • MagdaA

kikat till bäbisarna nu. än så länge lever dom. hoppas dom klarar sig, haft så otur med ungarna i vår.

fick förresten ett trevligt besked på jobbet idag. fom nästa månad får vi löneförhöjning på 4% Chefen var väl mindre nöjd... men det är avtalet som är så, så han får bara bita i det sura äpplet och betala TACK säger jag!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Kickan: du är inte sugen på att vara med på vårruset?

• Kickan 84

Magda: Härligt med mer i lön! Det är alltid välkommet

• Kickan 84

Magda: Skulle gärna vara med men jag har fortfarande foglossning så jag kan inte springa

• MizzLizzy
    numberone skrev 2009-05-08 22:08:41 följande:
    Är så glad att ni fick ett bra resultat!! Fick du veta eller skulle ni prata om att ev. ta reda på det?!
    Jag hade ju chansen att få veta könet när jag hade BM på tråden men så kändes det konstigt att jag inte hade pratat med P innan. Fast så här i efterhand så ångrar jag att jag inte tog reda på det direkt Nyfiken?-jag???
    ♥ Fanny ♥ 080130
  • MagdaA

Kickan: vi kommer inte springa. Hade det som mål först men ena tjejen som ska vara med han huggit av sig halva tummen och dessutom fått en infkeiton i den så hon har inte möjlighet att träna så mkt innan, så vi kommer gå i rask takt istället.

• numberone
    MizzLizzy skrev 2009-05-08 22:22:21 följande:
    Jag hade ju chansen att få veta könet när jag hade BM på tråden men så kändes det konstigt att jag inte hade pratat med P innan. Fast så här i efterhand så ångrar jag att jag inte tog reda på det direkt Nyfiken?-jag???
    haha jag måste vara överdrivet nyfiken.... Jag ringde ner till Lund så fort vårt brev om sista analysen kommit och frågade...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7