• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MissFörstånd

NO - Blir också nyfiken på din sy-grej. Inboxa gärna eller skriv i din blogg kanske? Eller vill du kanske inte ha så många besök nu?..

Jag ska också vara med på tjejruset som de heter i Falun, de är 5km och går av stapeln på onsdag . Blir att promenera här också för problem med fogarna (fortfarande!) och att jag nog aldrig som de är idag orka springa allt.

Om en timme bär de av till jobbet och ikväll är de modevisning. Inte alls pepp för jobbet, men dubbel lön så de är bara att le.

• jazzy

La G..åh vad skönt att höra att allt är bra med bebis...

3 barnsmamma
  • Kickan 84

Magda: Hoppar över vårruset, har så himla ont i bäckenet och att gå i rask takt skulle antagligen göra att jag inte kan röra mig dagarna efter och den 5:e har jag examination och det är nog trevligt att stå normalt vid opponeringen

• zagolik
    Hanna & Jazzy:

Tjohoooooo!!!!!Morden i midsommer kommer i sommar!!!! 4 avsnitt bara men ändå liksom. Det är ju nåt ilf. Men det kanske ni redan visste.
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • numberone

Jag har aldrig fattat vad som är så bra med morden i midsommer.... Jag blev så besviken på sommartorpet och sommar med ernst förra året så nu vet jag inte vad jag ser fram emot på tv i sommar..... mer än att ligga i min egen soffa och inte i en sjukhussäng och glo. Jooooo Allsång (även om jag inte klarar av Anders Lundin *kräks*)

• Hannnas
    zagolik skrev 2009-05-09 22:58:31 följande:
    Hanna & Jazzy:Tjohoooooo!!!!!Morden i midsommer kommer i sommar!!!! 4 avsnitt bara men ändå liksom. Det är ju nåt ilf. Men det kanske ni redan visste.
    wiii jag vet ingen sommar utan MORD

Här är det underbart idag, amningen börjar äntligen kännas liite lättare även om det fortfarande gör ont i början... vet i fasen hur jag ska klara mig utan snäckorna dock

Kick... hur länge använde du dina snäckor??? för jag var ju utan dem bara en natt för ett par dygn sen o då blev det jättekass direkt så jag vågar inte sova utan dem ens o det är skitstörigt för jag hatar att sova med BH

Nu ska jag läsa igenom lite...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Ohhh nu såg jag att jag har missat nåt riktigt roligt

GRATTIS till bra resultat LaG !!!

• jazzy
    zagolik skrev 2009-05-09 22:58:31 följande:
    Hanna & Jazzy:Tjohoooooo!!!!!Morden i midsommer kommer i sommar!!!! 4 avsnitt bara men ändå liksom. Det är ju nåt ilf. Men det kanske ni redan visste.
    Såå nice...

Här har Måns feber igen   vete fasen varför. Inga andra symptom alls....
    3 barnsmamma
  • numberone

Hanna:

Kan du sova utan bh?!?!?! Jag läckte som en jag vet inte vad och var tvungen att ha bh/top på mig med rejäla inlägg.....

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-10 10:18:06 följande:
    Såå nice... Här har Måns feber igen   vete fasen varför. Inga andra symptom alls....
    Min M har oxå haft feber i perioder i vintras utan andra symptom... tror inte de måste ha några symptom på annat direkt, men kul är det inte... pigg var han alltid med... knas...

NO... nope läcker inte alls mkt, lite såklart men jag byter hellre top varje dag än sover med BH faktiskt.. får vänta tills "snäckkuren" är över...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7