Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
NO - Blir också nyfiken på din sy-grej. Inboxa gärna eller skriv i din blogg kanske? Eller vill du kanske inte ha så många besök nu?..
Jag ska också vara med på tjejruset som de heter i Falun, de är 5km och går av stapeln på onsdag
. Blir att promenera här också för problem med fogarna (fortfarande!) och att jag nog aldrig som de är idag orka springa allt.
Om en timme bär de av till jobbet och ikväll är de modevisning. Inte alls pepp för jobbet, men dubbel lön så de är bara att le.
La G..åh vad skönt att höra att allt är bra med bebis... ![]()
Magda: Hoppar över vårruset, har så himla ont i bäckenet och att gå i rask takt skulle antagligen göra att jag inte kan röra mig dagarna efter och den 5:e har jag examination och det är nog trevligt att stå normalt vid opponeringen
Jag har aldrig fattat vad som är så bra med morden i midsommer....
Jag blev så besviken på sommartorpet och sommar med ernst förra året så nu vet jag inte vad jag ser fram emot på tv i sommar..... mer än att ligga i min egen soffa och inte i en sjukhussäng och glo. Jooooo Allsång (även om jag inte klarar av Anders Lundin *kräks*)
Ohhh nu såg jag att jag har missat nåt riktigt roligt
GRATTIS till bra resultat LaG !!! ![]()
Hanna:
Kan du sova utan bh?!?!?! Jag läckte som en jag vet inte vad och var tvungen att ha bh/top på mig med rejäla inlägg.....