Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Jag tycker det är jätte mysigt att veta vad som lurar i magen!!
Denna gången tyckte jag att det var direkt hemskt att inte veta, för jag önskade så innerligt att det skulle bli en flicka då vi inte ska ha fler barn. Drömde mardrömmar om att det var en pojke och att jag inte kunde ta till mig honom, jättejobbigt.
jag kommer "tvinga" läkaren att säga könet nästa gång. Lite i samma sits som dig Kickan. Det blir kanske inte fler barn än 1 till, och jag önskar SP en dotter. Livrädd att jag ska gå och hoppas på en flicka för mycket att jag inte kan ta till mig barnet om det blir en pojke till. Men, vet jag att det är en pojke kommer jag kunna ta det till mig på ett annant sätt. Veta innan och förbereda mig på det.
På tal om bäbisar. Nu ska jag kila ut i lagårn och kolla till mina nykläckta kaninungar. När vi kom hem tidigare i kväll hade en hona fått 2 levande och 2 döda ungar. Hon hade inte bäddat så bra så jag fick hjälpa henne lite. Bara å hoppas att hon tar hand om dom nu också.
Magda: Precis det jag kände, att man hade kunnat bearbeta det innan bebisen kom då. SP?
Mysigt med bebisar, vilken sort det än må vara
Zago:
Ja då jäklar skall det sovas *ler*
Ååå va roligt med ul..... vill göra ett till!!
Kickan: det skulle stå SÅ inte SP.. ![]()
Ja det känns verkligen helt fantastiskt att ha fått dessa nyheter idag
Är verkligen glad att BM var så gullig och ringde, annars hade jag inget vetat för här har det inte dykt upp ngt brev idag. Vi har haft tillfällig eftersändning medans vi bodde ibåten, men jag avbeställde den för ett tag sen så det borde kommit hit direkt. Men skit samma, nu vet vi ju ändå
P har retats varenda gång vi pratat i telefon idag ang det här med könet. Han tycker att jag är så nyfiken
Han sa " det är ju som att veta innan vad det är i alla paketen man får på julafton". Men då kontrade jag med att jag kunde ju vara tomten för han vet ju vad som finns i paketen men jag behöver ju inte berätta för någon annan. Men då ville han plötsligt vara med på det hela
Gissa vem som ringer BM kl 8 på måndag???
Det enda jag kan känna är ju att man förlorar lite av spänningen under själva förlossningen, men samtidigt känns det skönt att veta "vem" det är redan nu. Kul att läsa om vad ni kände ZAGO, KICKAN och NO
NO: Bra att han skämt bort dig lite nu då A
Spännande med din "sy-grej"
Jag bara pladdrar på. Ursäkta om jag är lite ego idag, men jag svävar lite i det blå
Lovar att skärpa mig tills imorgon.
Nu ska jag försöka sova. F har ju varit sjuk några dagar så vi har sovit lite oroligt på nätterna. Nu ikväll verkar det som om febern har gått ner och hon har fått i sig både mat och välling. Hoppas bara att hon sover inatt hon har ju liksom sovit 2,5 dygn på raken.
Nattinatti
Magda: Tänkte vad tusan är det nu för nymodigheter mer förkortningar jag inte begriper!
Gallina: Vad härligt att ni bestämt er!