• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

Cia o krabaten skrev 2009-05-13 09:54:29 följande:

NO: DU är "hjärntvättad" av allt ogräs
    Jag ser det ute i trädgården men låtsas som att det inte finns för då kanske det tröttnar och går iväg av sig själv

Kickan 84 skrev 2009-05-13 09:54:36 följande:
    NO: Även jag läste så, hahahahaha
    Tur, då är det inte jag som gått å blivit galen, hihi!
  • Cia o krabaten

Snö: Trist med FK Lider med dig där.

ANg dagis så får du då ha honom där den tid du jobbar +restid.
    Jobbar pappan skift och slutar före dig ska han hämta osv.
    Enl reglerna ska barnet ha den kortast möjliga tiden på dagis, med några få undantag för sömn dagtid pga nattjobb osv.

• snöstjärna

Ja det var så jag trodde.

Måste ringa å prata med rektorn.

Det kommer INTE funka.

Gud känner mig som världens sämsta mamma, som inte ens orkar hämta sitt barn då hon slutar jobba. Men jag behöver vara sjukskriven fortfarande, men genom ett trollslag anser FK att jag nu är frisk nog att jobba 100% från att ha jobbat 50% .... sanslöst.... å jag går på eget bevåg ner på 75% för att jag måste få det å funka ekoniskt med ... sist jag gjorde så orkade jag 2-3månader å sen kraschade jag helt å blev sjukskriven på 100%.

Ska träffa min kurator och läkare till veckan, de får skriva kommentarer till förslaget (men de brukar ändå inte ta hänsyn till det.....) Så ja. jag vet varken ut eller in. det svarta hålet har öppnat sig igen.

Min läkare sjukskrev mig till slutet av augusti sist, men vad läkare säger skiter FK i verkligen. Suck.

Utan Jordan och min make hade jag inte levat i dag kan jag säga.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Cia o krabaten

SNö: Vet precis hur det är att verkligen känna att man inte fixar det
    Jag har just börjat nysta i det igen för egen del.
    A ska ju börja på dagis i januari och då måste jag ladda inför FK då...
    BEsöket på Reumatologen förra veckan visade inte på ngn reumatism iaf.
    Har precis varit hos husläkaren för en ny remiss till smärtenheten så får vi se om de har ngn ide.

Du kan inte få sjukersättning istället?

• after eight
    snöstjärna skrev 2009-05-13 10:09:57 följande:
    Ja det var så jag trodde. Måste ringa å prata med rektorn.Det kommer INTE funka. Gud känner mig som världens sämsta mamma, som inte ens orkar hämta sitt barn då hon slutar jobba. Men jag behöver vara sjukskriven fortfarande, men genom ett trollslag anser FK att jag nu är frisk nog att jobba 100% från att ha jobbat 50% .... sanslöst.... å jag går på eget bevåg ner på 75% för att jag måste få det å funka ekoniskt med ... sist jag gjorde så orkade jag 2-3månader å sen kraschade jag helt å blev sjukskriven på 100%.Ska träffa min kurator och läkare till veckan, de får skriva kommentarer till förslaget (men de brukar ändå inte ta hänsyn till det.....) Så ja. jag vet varken ut eller in. det svarta hålet har öppnat sig igen.Min läkare sjukskrev mig till slutet av augusti sist, men vad läkare säger skiter FK i verkligen. Suck.Utan Jordan och min make hade jag inte levat i dag kan jag säga.
    Vad jobbig situation, snö. *kramar*
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • snöstjärna

Cia:

Jag vet inte faktiskt, de vill skriva ur mig ur deras system igen. Det ser väl bättre ut i deras statistik då. Känns som att de bara motarbetar hela tiden. Ingen rehab alls denna omgång heller.

Läkaren kämpar å kämpar för min skull.
    Jag gör allt i min makt för att må så bra jag bara kan. Motionerar, står i kö för operation, jobbar så gott jag orkar... ja.. suck.

• snöstjärna
    after eight skrev 2009-05-13 10:15:42 följande:
    Vad jobbig situation, snö. *kramar*
    Ja, det är ett litet helvete .... känns så otroligt jobbigt att inte kunna påverka något själv. Att andra ska styra mitt liv. Maktlös. Orkeslös.

Ja det är ingen bra kombination.

Vi får väl se, hoppas det löser sig på nått sätt.
  • Cia o krabaten

Snö: Jo man försöker ju allt man kan, men man orkar inte tillslut
    Vad är det för op?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7